Utrjujmo naš položaj v nišnem segmentu najvišje kakovosti
- Details
- Published on 12 October 2018
Utrjevanje položaja v segmentu, ki zahteva najvišjo kakovost dosegamo predvsem z vlaganjem v razvoj na področju novih izdelkov, zaposlenih, naše proizvodnje in posledično tržišč. Tako smo kolekciji HighGlass spirits pred kratkim dodali ekskluzivno steklenico Alaska. Zavedamo se ključne vloge vse življenjskega učenja, katerega pomembnost se bo z industrijo 4.0 še povečala. Ravno zaradi našega prehoda v pametno tovarno že danes vlagamo v izgradnjo kompetenc naših zaposlenih za delo v industriji 4.0. Aktivno delamo na povečanju naše prisotnosti na tržiščih Francije, UK in ZDA. To so ključna tržišča za razvoj programa embalažnega stekla, ki je hkrati tudi naš najpomembnejši program.
Pomemben dejavnik v razvoju vsakega podjetja pa predstavlja tudi lokalno okolje. Le to namreč postavlja osnovne pogoje za rast in razvoj gospodarske dejavnosti. V Steklarni Hrastnik vračamo v lokalno okolje v katerem delujemo tudi v obliki sredstev za donacije in sponzorstva.
Na prihodnji razvoj Steklarne Hrastnik bo pomembno vplivala ureditev Obrtno-industrijske cone Steklarna - TKI Hrastnik, saj bomo z novimi proizvodnimi kapacitetami povečali proizvodne zmogljivosti in s tem zadostili povečanemu obsegu povpraševanja po naših izdelkih, ter izgradnja ceste Hrastnik-Zidani Most, ki bo Hrastnik priključila na tretjo razvojno os in s tem omogočila steklarni boljše ter predvsem hitrejše povezave do naših partnerjev, dobaviteljev. Gre za velike infrastrukturne projekte, kjer bo pomembno sodelovanje gospodarstva in lokalne skupnosti ter razumevanje potreb okolja.
Z razvojem naše občine ne izboljšujemo le pogojev poslovanja same steklarne, ampak ustvarjamo priložnost za še boljše delovne pogoje za naše zaposlene ter dvigamo privlačnost zaposlitve v Steklarni Hrastnik za prihajajoče generacije.