Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Oblikovalski dnevi v Steklarni Hrastnik

INOVACIJE IN SODELOVANJE SO KLJUČ DO URESNIČITVE ZAHTEV SODOBNEGA NAROČNIKA

 

Tradicija, ustvarjalnost, umetnost od nekdaj opisujejo Steklarno Hrastnik, vse to pa zaznamuje tudi značaj Ljubljane, kjer je 15 petnajst oblikovalcev in kreativcev iz sedmih večjih evropskih oblikovalskih podjetij, udeležencev oblikovalski dni v organizaciji Steklarne Hrastnik in podjetja Estal iz Španije, lahko uživalo v gastronomski, kulturni in bogati arhitekturni dediščini. Utrip Ljubljane zagotovo zaznamuje znameniti pionir moderne arhitekture 20. stoletja Jože Plečnik, ki je Ljubljani vtisnil svoj pečat, podobno velikopotezno kot Antoni Gaudí svoji Barceloni.


Vse to je bilo odlično izhodišče za ogled Steklarne Hrastnik, njene vrhunske proizvodnje, in izvedbo kreativne delavnice. Delavnica je bila svojstven poligon za izmenjavo mnenj in pogledov na sedanjost in prihodnost steklarske industrije, svobode oblikovalcev pri dizajniranju…. Oblikovalci in kreativci vidijo velik potencial, celo razkošje, v trajnostni proizvodnji, ki gradi svojo zgodbo na manjših serijah, individualiziranih steklenicah in izredno čistem steklu. Udeleženci so bili enotnega mnenja, da je dobra embalaža rezultat sodelovanja med oblikovalci, kreativci in steklarji. In le medsebojno razumevanje, iskanje meja lahko doprinese k inovacijam v funkcionalnosti stekla, dizajnu in sporočilnosti, kar bo zadostilo potrebam in pričakovanjem novih generacij. Te ne prisegajo na zvestobo, verjamejo pa v trajnostni razvoj, zmernost in v odgovorno pitje. In naša skupna naloga je, da ustvarimo izdelke, ki ustrezajo pričakovanjem naših naročnikov in  končnih uporabnikov. Zahtevni izzivi? Zagotovo, a se jih veselimo!

 

Oblikovalski dnevi 2018

Ambiciozni načrti Steklarne Hrastnik se nadaljujejo

Steklarna Hrastnik ostaja v rokah dosedanjega lastnika in nadaljuje z investicijami

 

Za Steklarno Hrastnik je uspešno leto. To dokazujejo tudi poslovni rezultati – v Steklarni Hrastnik pričakujejo, da bodo letos ustvarili 60,2 milijona evrov celotnih prihodkov, kar je za 4 odstotke več kot lani in 8,7 milijonov evrov dobička pred davki, kar je za 13 odstotkov več kot lani. Napovedane rezultate bodo v steklarni ustvarili kljub zahtevni situaciji tako na trgu dela kot energentov.

 

Zaradi potenciala podjetja je nadzorni svet odobril pripravo projektne dokumentacije za dodatno širitev kapacitet v Hrastniku, katere vrednost je ocenjena na približno 45 milijonov evrov. S tem bo omogočen nadaljnji razvoj podjetja in zagotovljena delovna mesta z visoko dodano vrednostjo, doma v Hrastniku.

 

V dolgoročni potencial Steklarne Hrastnik in slovensko poslovno okolje verjame tudi njen lastnik, ki je v začetku novembra letos ustavil postopek iskanja strateškega lastnika Steklarne Hrastnik, kljub odličnim ponudbam s strani tujih strateških investitorjev.

Preberi več

Družba Siemens je Steklarni Hrastnik predala načrt za digitalno preobrazbo

  • Podroben načrt za digitalizacijo vključuje časovni razpored, tehnološka priporočila in podatke o donosnosti naložb.
  • Steklarna Hrastnik namerava načrt uporabiti za izboljšanje svoje proizvodnje na področju  produktivnosti, prilagodljivosti in trajnosti.

 

Družba Siemens je v sodelovanju s Steklarno Hrastnik, priznanim proizvajalcem stekla, razvila po meri narejen načrt za digitalizacijo, ki ga je danes na sejmu Glasstec v Düsseldorfu prevzel Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Podroben načrt mu je na Siemensovi stojnici v hali 15, D04, v imenu družbe Siemens, osebno predal Bernhard Saftig, vodja oddelka za vertikalno steklo.

 

Siemens in Steklarna Hrastnik sta s skupnim projektom svetovanja pri digitalizaciji razvila detajlno  strategijo, ki je prilagojena potrebam digitalne preobrazbe Steklarne Hrastnik v naslednjih petih letih. Steklarna Hrastnik je prvi niz naložb v avtomatizacijo – temeljni kamen za prihodnjo digitalno preobrazbo družbe – zaključila že v obdobju zadnjih osmih let. Prehod v pametno tovarno načrtuje tudi zato, da bi izboljšala svoj nišni položaj v visokokakovostnem sektorju.


»Zelo sem vesel, da imam v rokah načrt za digitalizacijo Steklarne Hrastnik. To je najdragocenejši rezultat, ki izhaja iz svetovalnih delavnic s Siemensom. Z njim smo dobili konkreten priročnik za digitalizacijo Steklarne Hrastnik. Načrt je posebej prilagojen našim potrebam. Pokazal nam bo, kje, kako in s katerimi proizvodi, rešitvami in storitvami lahko izvedemo vsakega od potrebnih korakov v postopku digitalizacije,« je povedal Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. »S prehodom v Industrijo 4,0 bomo dodatno nadgradili naše proizvodne zmogljivosti za izdelavo steklenic tehnično najzahtevnejših oblik in dosegli še večjo natančnost v proizvodnji. Na ta način bomo lahko še bolj izboljšali svojo kakovost, produktivnost in učinkovitost, s čimer se bo čas od prejema do izdelave naročila močno skrajšal. Posledično nameravamo povečati tržni delež družbe v segmentu steklenic posebnih oblik najvišje kakovosti,« je še dodal Čas.


Industrijska podjetja po vsem svetu se soočajo z novimi izzivi, povezanimi s prilagodljivostjo, učinkovitostjo in kakovostjo proizvodnje. Le te je možno rešiti  s pomočjo digitalizacije.


»V družbi Siemens smo prepričani, da ima celosten pristop k digitalizaciji pozitiven in trajnosten učinek na vsako podjetje. Takšen pristop vključuje tudi  obsežno začetno analizo, kakršna je bila izvedena tudi v Steklarni Hrastnik. Z njo zagotovimo, da je vsaka rešitev popolnoma prilagojena potrebam in velikosti posameznega podjetja. Najpomembneje je izbrati pristop, ki je osredotočen na stranke in nepristranski do Siemensovih proizvodov,« je pojasnil Bernhard Saftig, vodja oddelka za vertikalno steklo pri Siemensu.

 

Siemens AG (Berlin in München) spada med vodilne tehnološke družbe na svetu. Že več kot 165 let je sopomenka za inženirsko odličnost, inovativnost, zanesljivost in mednarodnost. Družba je dejavna v več kot 200 državah sveta, kjer se osredotoča na elektrifikacijo, avtomatizacijo in digitalizacijo. Siemens je eden največjih proizvajalcev energetsko učinkovitih tehnologij z učinkovito uporabo virov, eden vodilnih dobaviteljev učinkovitih rešitev za proizvodnjo in prenos energije ter pionir na področju infrastrukturnih rešitev, pa tudi avtomatizacijskih in pogonskih rešitev ter programske opreme za industrijo. Poleg tega družba spada med vodilne proizvajalce opreme za medicinsko slikanje – kot so sistemi za računalniško tomografijo in slikanje z magnetno resonanco – ter ima vodilni položaj v laboratorijski diagnostiki in klinični informacijski tehnologiji. V finančnem letu 2016, ki se je končalo 30. septembra 2016, je imela družba Siemens 79,6 milijarde EUR prihodkov in 5,6 milijarde EUR čistega dobička, zaposlovala pa je približno 351.000 ljudi po vsem svetu. Več informacij je na voljo na naslovu www.siemens.com.

 

Steklarna Hrastnik je slovenska družba s 157 leti tradicije, ki proizvaja tehnološko zahtevne steklene izdelke iz enega od najčistejših vrst stekla na svetu. S svojim znanjem proizvajajo širok nabor izdelkov, od namiznega do embalažnega stekla. V oddelku za embalažno steklo proizvajajo prefinjene steklenice posebnih oblik, ki dosegajo najvišje standarde oblikovanja in kakovosti, uporabljajo pa se za žgane pijače in parfume. Steklarna Hrastnik velja za enega najboljših proizvajalcev embalažnega stekla v kategoriji premium na svetu. Njihove tehnično dovršene steklenice iz briljantno čistega stekla dajejo končnim izdelkom posebno vizualno noto. Proizvodnja Steklarne Hrastnik temelji na trajnostnem modelu, ki družbi omogoča, da z motiviranimi zaposlenimi proizvaja visokokakovostne steklene izdelke, hkrati pa kljub stalni rasti zmogljivosti zmanjšuje svoj okoljski odtis. Steklarna Hrastnik zaposluje približno 700 ljudi in je leta 2017 dosegla letne prihodke v višini 57,6 milijona evrov. 97 % svojih izdelkov izvozijo v 55 držav po vsem svetu.

 

Slika1 Slika2Slika3

Utrjujmo naš položaj v nišnem segmentu najvišje kakovosti

Utrjevanje položaja v segmentu, ki zahteva najvišjo kakovost dosegamo predvsem  z vlaganjem v razvoj na področju novih izdelkov, zaposlenih, naše proizvodnje in posledično tržišč. Tako smo  kolekciji HighGlass spirits pred kratkim dodali ekskluzivno steklenico Alaska. Zavedamo se ključne vloge vse življenjskega učenja, katerega pomembnost se bo z industrijo 4.0 še povečala. Ravno zaradi našega prehoda v pametno tovarno že danes vlagamo v izgradnjo kompetenc naših zaposlenih za delo v industriji 4.0. Aktivno delamo na povečanju naše prisotnosti na tržiščih Francije, UK in ZDA. To so ključna tržišča za razvoj programa embalažnega stekla, ki je hkrati tudi naš najpomembnejši program.  

Preberi več

Novost iz Steklarne Hrastnik: Steklenica Alaska – steklenica dveh obrazov

Steklarna Hrastnik z novo steklenico Alska utrjuje svoj položaj med proizvajalci visoko kakovostne steklene emabalaže

 

Steklenica Alaska predstavlja novo osvežitev in obogatitev kolekcije standardnih steklenic HighGlass, v kateri je sedaj že 15 steklenic. Dizjan steklenice Alaska navidhuje z dvojnostjo, saj je oblika steklenice hkrati čista in zapletena oz. trdna in dinamična. Prav ta dvojnost pa ponuja številne možnosti individualizacije in personalizacije, zato lahko ugodi še tako zahtevnim kupcem oz. proizvajalcem žganih pijač. Zaradi svoje zanimive oblike pa prepriča tudi končne uporabnike.

Preberi več

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador