Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Steklena skulptura za najprestižnejšo nagrado na področju parfumerije iz Steklarne Hrastnik

Steklarna Hrastnik podira mejnike in utrjuje svoj položaj v segmentu parfumerije. To dokazuje tudi dogovor o dolgoročnem sodelovanju z organizacijo The Fragrance Fundation France, za katero so izdelali skulpturo za najprestižnejšo nagrado na področju parfumerije FiFi. Steklarna Hrastnik je skulpturo, totem parfumskih stekleničk, ustvarila v sodelovanju s priznano oblikovalko Sylvie de France in podjetjem Quadpack. Skulptura je izdelana iz trajnostnih materialov, stekla, lesa in organskega bombaža ter odraža vrhunskost v dizajnu, izdelavi in odgovornost do okolja.


Nagrada FiFi se podeljuje za izjemne dosežke na področju parfumerije, ki so bili predstavljeni na trgu v preteklem letu in izstopajo zaradi dišave, embalaže ali komunikacije. Ker gre za nagrajevanje odličnosti in inovativnosti na področju parfumerije, v fundaciji želijo, da to odraža tudi skulptura, poleg tega pa mora biti trajnostno zasnovana. Izbira stekla in lesa kot trajnostnih materialov je bila logična, izziv pa je bilo uresničiti idejo, da s pomočjo transparentnosti stekla, prikažemo, da dišave prinašajo svetlobo v naša življenja. Izziv pa je predstavljala »nadgradnja«, torej izdelati skulpturo, ki bo s svojo transparentnostjo izražala idejo, da dišava prinaša svetlobo, so izpostavili v Steklarni Hrastnik.

 

Skulptura, na kateri so reliefno upodobljene parfumske stekleničke, je rezultat vrhunske tehnologije in znanja hrastniških steklarjev. Odlikuje jo tudi izjemna optika, čistost stekla in precizen odtis oblik stekleničk.  

 

Trajnostni materiali sporočajo odgovornost do okolja

 

»V Steklarni Hrastnik smo navdušeni nad zaupanjem, ki nam ga je z izborom podelila The Fragrance Fundation France. Z odgovornostjo in veseljem smo sprejeli izziv in v sodelovanju z oblikovalko Sylvie de France pripravili vrhunski izdelek,« je ob zaključku zahtevnega projekta povedal Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Steklarna uporablja najsodobnejšo, avtomatizirano in okolju prijazno tehnologijo, s čimer zagotavljajo visoko kakovost izdelkov ter  znižujejo vplive na okolje in tako gradijo zgodbo trajnostno usmerjenega podjetja.

 

Izdelava totema parfumskih stekleničk je torej še en dokaz, da je Steklarna Hrastnik sposobna izpeljati tehnično najzahtevnejše projekte tudi v razmeroma kratkem času, tako večje kot butične serije. »Steklarna Hrastnik je z izdelkom, odzivnostjo, vrhunsko proizvodnjo, strokovnostjo zaposlenih, uporabo različnih tehnik in nenazadnje z odnosom do ustvarjanja s steklom, pokazala, zakaj so zaupanja vreden partner. Z veseljem jih lahko priporočim tudi drugim partnerjem,« je zadovoljstvo s sodelovanjem s Steklarno Hrastnik izrazila oblikovalka Sylvie de France.

 

Za Steklarno Hrastnik je omenjeni projekt pomemben tudi z vidika prihodnjih poslovnih partnerstev v segmentu prestižne parfumerije, saj bo njihovo ime tudi na ta način poneslo po vsem svetu. The Fragrance Fundation namreč deluje v ZDA, Franciji, Nemčiji, Italiji, na Japonskem, v Rusiji, Združenih arabskih emiratih in Veliki Britaniji, med nagrajenci FiFi pa so bile globalno prepoznane blagovne znamke, kot so Chanel, Kenzo, Hermes, Chloe, Givenchy in Gucci.

 

Fragrance foundation pokal 2 Skulptura 1

 

 Slika v polni ločljivosti:

Podpis pisma o nameri poslovnega in razvojnega sodelovanja med srednjo šolo za strojništvo, mehatroniko in medije ter Steklarno hrastnik

Partnersko sodelovanje med gospodarskimi družbami in šolami pripomore k razvoju družbe in je ključno za številne izzive, ki jih prinašajo nove priložnosti ter novi izzivi na področju zaposlovanja. Zato je Steklarna Hrastnik s Šolskim centrom Celje sklenila poslovno in razvojno sodelovanje. Tako bomo med drugim gradili razvojno in raziskovalno delo, sodelovali na projektih, omogočali praktično izobraževanje ter prenos znanj, spretnosti in veščin.

Veselimo se izzivov, ki so pred nami - saj zaupamo, da bomo le s sodelovanjem dosegali odlične rezultate ter mladim omogočali zanesljiv vstop na trg dela.

 

Partnersko sodelovanje 2019

Steklo. Trajnostni izdelek.

Z uporabo trajnostnih izdelkov lahko sleherni posameznik prispeva k zmanjševanju količine odpadkov ter s tem k manjši obremenitvi okolja. Z akcijo Občine Hrastnik in Steklarne Hrastnik je vsako gospodinjstvo v Hrastniku prejelo brezplačno steklenico za vodo Diabolo. Steklenico smo tudi lično gravirali z napisom Moj Hrastnik, lep in čist. S tem vas spodbujamo tako k uporabi steklene embalaže, večkratni uporabe embalaže ter k pitju vode iz pipe. S tem podpiramo splošno skrb za okolje kot tudi zavezo naše steklarne za trajnostno gospodarjenje z vodnimi viri v vseh oblikah.

 

steklenica hrastnik lep in čist
FOTO: steklenica Hrastnik lep in čist

Razpis kadrovske štipendije

Na podlagi Pravilnika o štipendiranju, sprejetega 1. septembra 2019 Steklarna Hrastnik d.o.o. razpisuje kadrovske štipendije za izobraževanje za šolsko in študijsko leto 2019 / 2020 za dijake in študente smeri:

 

  • Instalater strojnih instalacij (srednje poklicno izobraževanje) – 1 štipendija
  • Dipl. ing. strojništva (VS, UN) – 2 štipendiji,
  • Dipl. ing. elektrotehnike (VS, UN) – 2 štipendiji.

 

Skupaj se podeli 5 (pet) štipendij.

Več si preberite tukaj.

Mednarodni nagradni natečaj GlassRepurpose Steklarne Hrastnik ter Muzeja za arhitekturo in oblikovanje

Steklo omogoča 100% reciklažo in kreativno ponovno uporabo

 

Steklo kot trajnosten in okolju prijazen material ob odgovorni rabi in (ponovni) uporabi lahko pomembno vpliva na ohranjanje naravnih virov.


Prav trajnostna usmerjenost ter družbena odgovornost na vseh področjih delovanja je ena ključnih zavez Steklarne Hrastnik, kar potrjujejo tudi naložbe v najboljšo razpoložljivo proizvodno tehnologijo ob prehodu v industrijo 4.0, s katero bodo še izboljšali energetsko učinkovitost in dodatno znižali okoljski odtis.


V Steklarni Hrastnik želijo, da tudi poslovna in splošna javnost prepozna neskončne možnosti in priložnosti, ki jih ponuja ponovna uporaba stekla, zato so z  Muzejem za arhitekturo in oblikovanje v okviru Bienala oblikovanja BIO 26 pripravili natečaj # GlassRepurpose.


K sodelovanju na natečaju vabijo arhitekte, oblikovalce, fotografe in vse tiste, ki jih to področje zanima. Vsi zainteresirani si lahko vse o natečaju, sodelovanju in pogojih preberejo na povezavi.

 

»V Steklarni Hrastnik smo zavezani k vrhunski kakovosti izdelkov iz naše steklarne, a ne na račun okolja. Trajnostna usmerjenost ter družbena odgovornost do okolja, ljudi sta vpleti v vse naše poslovne procese in odločitve,« je ob tej priložnosti poudaril Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik in dodal: »Z različnimi inovativnimi projekti ter vlaganji v najboljšo razpoložljivo proizvodno tehnologijo ob prehodu v industrijo 4.0 izboljšujemo energetsko učinkovitost in okoljski odtis. In kreativnosti, drznosti v razmišljanju ter inovativnih pristopov, si želimo tudi od udeležencev natečaja GlassRepurpose.«

 

Z novimi rešitvami do zniževanja okoljskega odtisa

Zavezo Steklarne Hrastnik do  dogovornega ravnanja do okolja dokazujejo tudi trajnostni kazalniki. Z investiranjem v inovativne rešitve, povezane z izrabo odpadne toplote, nadomeščanjem fosilnih goriv z okolju prijaznejšimi, višanjem izkoriščenosti talilnih peči in drugimi rešitvami, so v steklarni v primerjavi z letom 2017 leta 2018 za 10 odstotkov znižali porabo energije na tono staljenega stekla, za 6 odstotkov emisije CO2, za 40 odstotkov NOx na tono staljenega stekla in porabili za 50 odstotkov manj vode.

 

Ob tem pa vseskozi skupaj s partnerji iščejo nove rešitve. Nedavno nameščeno sončno elektrarno bodo povezali z vodikarno - delom pilotne naprave, na katerem se bo proizvajal čisti brezogljični energent - vodik. Na ta način bomo razvili nove tehnologije taljenja stekla z vodikom in s tem dekarbonizacijo goriva ter posledično zmanjšali ogljični odtis Steklarne Hrastnik. Prav tako planirajo postavitev še ene lastne 400 kilovatne (kW) sončne elektrarne, s čimer bodo  sami ustvarili tri odstotke električne energije, ki jo porabijo v steklarni.

 

Trg Steklarne Hrastnik je globalni trg, na katerem podjetja in blagovne znamke, ki so trajnostno naravnane, to pričakujejo tudi od svojih partnerjev.

 

naslovni vizual

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador