Steklarna Hrastnik

 gumb myglass

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Vstop v nov segment kozmetične embalaže in povečanje kapacitet embalažnega stekla najbolj prispevalo k dobremu poslovanju

VODSTVU PODJETJA SE BO PRIDRUŽIL PETER ČAS

Hrastnik, 24. aprila 2017 − Leto 2016 je bilo za Steklarno Hrastnik še eno uspešno poslovno leto. Celotni prihodki so znašali 54,1 milijona evrov. Dobiček pred davki − brez upoštevanja izplačila odškodnine* je znašal 7,62 milijona evrov in je bil za 7 odstotkov višji kot v letu 2015. Dobro poslovanje je rezultat novih naložb v lanskem letu, predvsem dveh novih kontrolnih linij za embalažno steklo in vstopa v nov segment kozmetične embalaže.

 

Steklarna Hrastnik je v zadnjih sedmih letih vložila 38 milijonov evrov v posodobitev proizvodnje. Leto 2016 so zaznamovale predvsem naložbe v proizvodnjo embalažnega stekla. Z dvema novima linijama avtomatske kontrole kakovosti in ponovno uvedbo dvojne kaplje so v tej enoti povečali proizvodne zmogljivosti in dvignili kakovost steklarskih izdelkov. V enoti namiznega stekla pa so dodali nov stroj in kontrolno linijo za proizvodnjo kozmetične embalaže, saj je Steklarna Hrastnik v lanskem letu vstopila v ta zanjo povsem nov tržni segment. Nov proizvodni program v enoti namiznega stekla bo po pričakovanjih dvignil dobičkonosnost te enote.

 

Rezultati naložb v 2016 se že odražajo v rezultatih poslovanja v prvem kvartalu letošnjega leta. Celotni promet v prvem trimesečju letošnjega leta je znašal 14,4 milijonov evrov, kar je za 4,3 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Za slabih 33 odstotkov je večji tudi dobiček pred davki v primerjavi s prvim kvartalom 2015 in je znašal 2,34 milijona evrov.

 

Steklarna Hrastnik je tudi v letu 2016 intenzivno vlagala v zaposlene. Za razvoj in izobraževanje zaposlenih so lani namenili kar 561 tisoč evrov. V zadnjih sedmih letih so v izobraževanje zaposlenih vložili 2,8 milijona evrov. Zabeležili so tudi rast dodane vrednosti na zaposlenega, ki je v zadnjih sedmih letih zrasla za  več kot še enkrat.

 

»Naložbe v lanskem letu so udejanjanje naših strateških usmeritev in dobri poslovni rezultati kažejo, da smo se odločili prav,« je ob predstavitvi poslovnih rezultatov dejal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik. »Prihajajoče obdobje pa bo za nas nekoliko drugačno. Usmerili se bomo v iskanje tarč za strateške prevzeme in združevanja s konkurenčnimi podjetji. S tem bomo dodatno utrdili naš položaj na mednarodnem trgu kot visoko kakovostni proizvajalec steklenih izdelkov.«

 

Spremembe v vodstvu podjetja
Zaradi nove poslovne strategije Steklarne Hrastnik se podjetju obetajo spremembe v vodstvu. S 1. 5. 2017 se bo vodstvu Steklarne Hrastnik pridružil Peter Čas kot namestnik generalnega direktorja, s 1. 8. 2017 pa bo prevzel tudi mesto generalnega direktorja Steklarne Hrastnik. Andrej Božič se bo z začetkom avgusta umaknil iz operativnega vodenja Steklarne Hrastnik in se bo usmeril v strateški razvoj steklarne. Skrbel bo za pridobivanje potencialnih vlagateljev in iskanje prevzemnih tarč ter združevanj s konkurenčnimi podjetji, in sicer s ciljem, da Steklarna Hrastnik postane vodilno podjetje  v svoji tržni niši.

 

* Leta 1995 je prvotno 26, danes 41 sotožnikov vložilo odškodninsko tožbo proti štirim podjetjem iz Zasavja. Tožba je postala pravnomočna v lanskem letu.  Steklarna Hrastnik je v 2 milijonski odškodnini plačal 770.000 evrov, čeprav je bil njen delež do največ 10 odstotkov.

 

Hrastnik 1860 konferenca-1 Hrastnik 1860 konferenca-2
Hrastnik 1860 konferenca-3 Hrastnik 1860 konferenca-7

Obisk ministrice za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti

V torek, 18. aprila nas je obiskala ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, dr. Anja Kopač Mrak. Na pogovorih smo predstavili našo steklarno, odprli pa smo tudi teme, ki se tičejo izboljšav zakona o delovnih razmerij, vezanih predvsem na procesno industrijo ter izmensko delo, sodelovanju podjetij z Zavodom za zaposlovanje ter trgu delovne sile na sploh.


Ministrica dr. Anja Kopač Mrak je ob tej priložnosti dejala: »Obisk uspešnih podjetij mi je vedno v veselje in navdih. Dobra zgodba, kot je vaša, temelji na znanju, jasni viziji, spoštovanju, vrednotah, motivaciji, tudi zavedanju, da so vsi zaposleni pomembni. S takšnim vodenjem družbe ste Steklarno Hrastnik rešili rdečih številk in skupaj ustvarili inovativno, kreativno podjetje, podjetje, ki zdaj ustvarja dobiček in kjer so zaposleni del vašega uspeha. Premalokrat izpostavljamo tako uspešna podjetja, od katerih se lahko samo učimo in so nam zgled. Hvala za prijeten sprejem!«

 

 SH obisk Anja Kopac Mrak-10 SH obisk Anja Kopac Mrak-12

Odprta spletna trgovina

V tem tednu smo aktivirali lastno spletno trgovino, kjer bo mogoče kupovati izdelke hrastniške steklarne.
Ponudba je pestra, redno se bo dopolnjevala, izbrane izdelke pa bo mogoče tudi personalizirati, saj je na voljo tudi izbor laserskega graviranja za izbrani izdelek.

 

Povezava na spletu je: http://myglass1860.si/

 

V spletno trgovino bomo sproti dodajali nove in nove artikle, jih dopolnjevali z darilnim programom in izdelki po željah kupcev.
Vabljeni k nakupu.

 

Glashuta-1 Glashuta-3

Steklarna Hrastnik uspešno zaključila mednarodni oblikovalski natečaj

Na mednarodni oblikovalski natečaj, ki ga je Steklarna Hrastnik organizirala skupaj s partnerjema, poljskim dekoraterjem DekroGlass ter medijsko hišo Paragraph Publishing iz Londona, se je prijavilo 81 oblikovalcev iz 14 držav. V okviru natečaja so iskali inovativne ideje oz. rešitve za standardne steklenice za lastno High Glass kolekcijo. Devetčlanska komisija, sestavljena iz strokovnjakov iz panoge, je izbrala tri zmagovalce. Prvo mesto je zasedel Max Stefen iz Belgije, drugo mesto Adam Klein  iz ZDA in tretjo mesto Marino Funakoshi iz Japonske. Slavnostna podelitev nagrad je potekala v zadnjem tednu marca na prestižni konferenci v Londonu (World Whisky Conference), katere se udeležijo vsi pomembni deležniki iz industrije žganih pijač.

 

»V Steklarni Hrastnik se zavedamo, da je uspeh končnega produkta, v premium segmentu, na policah v 80 % odvisen od embalaže.« je povedal Ivan Vučetić, direktor marketinga in prodaje v Steklarni Hrastnik. Ravno zato vedo, da je za zmagovalni končni produkt za stranke poleg inovativne in tehnično perfektne izdelane steklenice ključno partnersko sodelovanje z oblikovalci, dekoraterji in proizvajalci zamaškov. Samo na ta način lahko svojim strankam ponudijo celotno storitev in s tem najboljši končni produkt. »Zaradi prilagodljivosti lahko proizvajamo manjše količine, ponavljamo top kakovost in nudimo celovito storitev,« povedal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik. S povezovanjem z najboljšimi podjetji v svojem segmentu, z organizacijo inovativnih delavnic in izvedbo natečajev ostajajo ne le v stiku s trendi, ampak jih z inovativnimi idejami, pristopi tudi ustvarjajo.

 

V okviru natečaja je Steklarna Hrastnik iskala ideje  za njihovo High Glass kolekcijo standardnih steklenic, v okviru katere trenutno ponujajo 11 standardnih steklenic, v super premium kakovosti. Iskali so steklenice, ki bodo izstopale zaradi svoje kreativnosti, estetike, dekorja in zgodbe. Izziv pa je predstavljalo dejstvo, da so se steklenice morale vključiti tudi v njihovo standardno kolekcijo. Lastnost steklenic iz HighGlass kolekcije je poleg super premium kakovosti tudi prilagodljivost - prav ta lastnost pa kupcu omogoča, da z dodanim dekorjem steklenici vtisne individualno noto oz. pečat svoje blagovne znamke ter ji s tem doda avtentičnost.

 

Zmagovalec natečaja oblikovalec Max Stefen iz Belgije je o kreativni zamisli za zmagovalno steklenico povedal, da je inspiracijo našel v elementih Art Deco sloga. Nosilna vrednost steklenice je enostavnost, vendar sama  oblika izraža premium izgled, ki dopušča nadgradnjo in prilagajanje željam naročnikov z dodajanjem dekorja. O sodelovanju s Steklarno Hrastnik pa je zmagovalec povedal: »Dejstvo, da Steklarna Hrastnik zmagovalcem ponuja partnerstvo, je pokazatelj, da ne iščejo samo novega proizvoda, ampak dolgoletnega partnerja. To je bil tudi razlog, da sem se prijavil na razpis.«

 

Zmagovalne dizajne, ki bodo zaživeli v kolekciji High Glass si lahko ogledate TUKAJ.

 

Max Steffen PDA Winner SH Andrej Ivan panel World Whiskies Conf
Andrej Božič Ivan Vucetic World Whiskies Conference

Steklarna Hrastnik v Glasgowu uspešno predstavila One stop shop storitev

Steklarna Hrastnik, vodilno podjetje v svetovnem merilu pri proizvodnji specialnih steklenic v super premium kakovosti, je 27. 3. 2017 v Glasgowu pod okriljem Britansko-slovenske gospodarske zbornice ter Gospodarske zbornice Glasgow skupaj s partnerji izvedla delavnico z nazivom Premium Packaging Open Day, ki je bila deležna velike pozornosti in požela številne pozitivne odzive. Udeležencem delavnice so predstavili novejše trende pri proizvodnji steklenic. Delavnice predstavljajo eno izmed aktivnosti v okviru promocije One stop shop storitve, katere cilj je ponuditi naročniku celovito storitev - od idejne zasnove do končnega produkta - oblikovanje, proizvodnja, dekor in zamaški za steklenice.

 

Pri pripravi dogodka so bili partnerji  Steklarne Hrastnik vodilno poljsko podjetje za inovativni dekor, Dekorglass, Steklarna Rogaška, slovensko podjetje za proizvodnjo namiznega in embalažnega stekla iz kristala, Labrenta, vodilni italijanski proizvajalec zamaškov, Swarowski, svetovno znani proizvajalec dragih kamnov in Croxons, distributer za stekleno embalaže.

 

Dogodka, ki je ponudil številne možnosti mreženja in iskanja novih partnerjev, so se udeležili med drugimi tudi predstavniki podjetij in organizacij kot so na primer - William Grants, Chivas Bros, Distell, Scottish Whiskey Association. »Zadovoljni smo da se je delavnice udeležilo 85 % vseh proizvajalcev škotskega viskija. Prepričani smo, da smo poleg naše visoko kakovostne proizvodnje, fleksibilnosti ter zmožnosti proizvodnje majhnih serij, v povezavi s sinergijami z našimi partnerji, skupaj s katerimi nudimo One stop shop storitev, odlična izbira ne le velikih, ampak tudi manjših, butičnih proizvajalcev žganih pijač,« je povedal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik.

 

Glasgow kot mesto za promocijo One stop shop storitve Steklarne Hrastnik ni bil izbran naključno. Škotska si namreč prizadeva ustvariti pogoje, ki bodo omogočali dolgoročno rast industrije žganih pijač ter zagotoviti, da bo Škotska obdržala primat vodilne proizvajalke kakovostnih žganih pijač. Izvoz žganih pijač predstavlja kar 75 % škotskega izvoza na področju hrane in pijače, njihove številne destilarne pa beležijo več kot 1,6 milijona obiskovalcev letno.

 

Open Day Hrastnik1860 Glasgow 04 Open Day Hrastnik1860 Glasgow 12 Open Day Hrastnik1860 Glasgow 13

 

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador