Steklarna Hrastnik

 gumb myglass

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Andrej Božič je Manager leta 2016

Manager leta 2016 je Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik

Upravni odbor Združenja Manager je za Managerja leta 2016 imenoval Andreja Božiča, generalnega direktorja Steklarne Hrastnik. Priznanje mu bodo podelili na Managerskem kongresu v četrtek, 29. septembra, v Portorožu.

Andrej Božič je leta 2010 prevzel vodenje Steklarne Hrastnik. Izvozno usmerjeno Steklarno Hrastnik z več kot 156-letno tradicijo je z uspešno sanacijo že v prvem letu vodenja odmaknil od izgube. Lani je Steklarna Hrastnik poslovno leto zaključila z več kot 6,2 milijona evrov čistega dobička, ki ga ustvarjajo že peto leto zapored. Tudi donosnost sredstev vztrajno raste in je lani presegla 11 %, donosnost kapitala pa več kot 25 %. V letu 2014/15 smo za izviren model prestrukturiranja prejeli tudi evropsko poslovno nagrado European Business Award (EBA).


»Za uspeh trajnostnega preobrata Steklarne Hrastnik, v središče katerega so postavljeni zaposleni, je bil ključen konsenz vseh deležnikov. Zato cenim, da so vsi, skupaj z zaposlenimi, verjeli v načrt, me podprli oziroma bili del tega preobrata. Uspeli smo skupaj, brez odpuščanja, zato sem prepričan, da je naš primer lahko odlična spodbuda vsem tistim, ki imajo vizijo in se znajo prilagajati situacijam, da zagrizejo v projekte, ki se morda zdijo marsikomu nemogoči,« je ob imenovanju za Managerja leta dejal Božič.


Ohranitev delovnih mest

Ob prihodu v steklarno se je Andrej Božič z ekipo lotil predvsem korenitega spreminjanja organizacije, procesov in prožnosti zaposlenih. Naslonil se je na močno željo zaposlenih po preživetju podjetja. Njihova predanost steklarni in steklarskemu poklicu, visoka raven znanja in solidarnosti je omogočila ohranitev vseh treh proizvodnih programov. Močan povezovalni element sanacije med vodstvom in zaposlenimi je bila ohranitev delovnih mest. Božič se je zavedal, da sanacija, ki je zaradi izrednega pomena podjetja za lokalno okolje tudi socialni projekt, pomeni daljšo pot okrevanja in da bodo rezultati prišli z zamikom. A postavitev človeka v središče sanacije je bila v primeru Steklarne Hrastnik najboljša poslovna odločitev. Kmalu smo začeli beležiti prve rezultate, saj smo že po dobrem letu dosegli dobiček.  


Poleg korenite spremembe organizacije je Steklarna Hrastnik v 6 letih za posodobitev proizvodnje in ekonomsko učinkovitost namenila 36 milijonov evrov.


Postopno se je dvigovala tudi dodana vrednost na zaposlenega. Ta je lani presegla 42.000 evrov, kar je za 49 % več kot pred štirimi leti in za 22 % nad povprečjem panoge.
Sanacija podjetja je vsa leta temeljila na zaupanju in obljubi vodstva, da se bodo pričakovani boljši poslovni rezultati odrazili tudi pri socialni varnosti zaposlenih. Obljube se uresničujejo z višjimi plačami in nagrajevanjem - sistem bonusov, napredovanje na delovnem mestu, dvig osnovne plače, nagrajujemo tudi inovativnost in še bi lahko naštevali. Tako se je v šestih letih strošek dela na zaposlenega povečal za 34 %. Usposabljanje in dvig kompetenc zaposlenih so pomemben del zastavljenega procesa prenove in razvoja steklarne. Letno za izobraževanje namenjajo okrog pol milijona evrov.


Strategija inovativnosti in razvoja mladih

V zadnjih treh letih smo razvili veliko produktov. Mnogi med njimi so osvojili številna priznanja: izdelek 'Puzzle' je med drugim osvojil mednarodno nagrado za dizajn REDDOT, srebrno inovacijo GZS na državnem nivoju ter inovacijo leta GZS po izboru javnosti. V zadnjih šestih letih smo s strani GZS dobili okrog 30 priznanj za inovatorje in inovacije v Zasavju, prejeli smo državno nagrado za najboljši energetski projekt, evropsko poslovno nagrado EBA 2015/2016 v kategoriji trajnostnega razvoja, na mednarodnem tekmovanju SIP AWARDS v ZDA so bile nagrajene tri steklenice – dve z najvišjo platinasto nagrado za embalažo, ena je bila ocenjena kot najboljša v kategoriji.


Posebno pozornost posvečamo tudi razvoju mladih, zato preko različnih projektov sodelujemo z univerzami in srednjimi šolami.


Na področju proizvodnje potekata dva ključna projekta: avtomatizacija vseh proizvodnih procesov in izboljšanje energetske učinkovitosti v proizvodnji. Verjamemo, da kar je dobro za podjetje, mora biti dobro tudi za okolje.


Letos smo prevzeli novo, krovno podobo podjetja pod blagovno znamko Hrastnik1860.

 

AndrejBožič KolažDirektor

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador