Steklarna Hrastnik

 gumb myglass

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Steklarna Hrastnik uspešno zaključila mednarodni oblikovalski natečaj

Na mednarodni oblikovalski natečaj, ki ga je Steklarna Hrastnik organizirala skupaj s partnerjema, poljskim dekoraterjem DekroGlass ter medijsko hišo Paragraph Publishing iz Londona, se je prijavilo 81 oblikovalcev iz 14 držav. V okviru natečaja so iskali inovativne ideje oz. rešitve za standardne steklenice za lastno High Glass kolekcijo. Devetčlanska komisija, sestavljena iz strokovnjakov iz panoge, je izbrala tri zmagovalce. Prvo mesto je zasedel Max Stefen iz Belgije, drugo mesto Adam Klein  iz ZDA in tretjo mesto Marino Funakoshi iz Japonske. Slavnostna podelitev nagrad je potekala v zadnjem tednu marca na prestižni konferenci v Londonu (World Whisky Conference), katere se udeležijo vsi pomembni deležniki iz industrije žganih pijač.

 

»V Steklarni Hrastnik se zavedamo, da je uspeh končnega produkta, v premium segmentu, na policah v 80 % odvisen od embalaže.« je povedal Ivan Vučetić, direktor marketinga in prodaje v Steklarni Hrastnik. Ravno zato vedo, da je za zmagovalni končni produkt za stranke poleg inovativne in tehnično perfektne izdelane steklenice ključno partnersko sodelovanje z oblikovalci, dekoraterji in proizvajalci zamaškov. Samo na ta način lahko svojim strankam ponudijo celotno storitev in s tem najboljši končni produkt. »Zaradi prilagodljivosti lahko proizvajamo manjše količine, ponavljamo top kakovost in nudimo celovito storitev,« povedal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik. S povezovanjem z najboljšimi podjetji v svojem segmentu, z organizacijo inovativnih delavnic in izvedbo natečajev ostajajo ne le v stiku s trendi, ampak jih z inovativnimi idejami, pristopi tudi ustvarjajo.

 

V okviru natečaja je Steklarna Hrastnik iskala ideje  za njihovo High Glass kolekcijo standardnih steklenic, v okviru katere trenutno ponujajo 11 standardnih steklenic, v super premium kakovosti. Iskali so steklenice, ki bodo izstopale zaradi svoje kreativnosti, estetike, dekorja in zgodbe. Izziv pa je predstavljalo dejstvo, da so se steklenice morale vključiti tudi v njihovo standardno kolekcijo. Lastnost steklenic iz HighGlass kolekcije je poleg super premium kakovosti tudi prilagodljivost - prav ta lastnost pa kupcu omogoča, da z dodanim dekorjem steklenici vtisne individualno noto oz. pečat svoje blagovne znamke ter ji s tem doda avtentičnost.

 

Zmagovalec natečaja oblikovalec Max Stefen iz Belgije je o kreativni zamisli za zmagovalno steklenico povedal, da je inspiracijo našel v elementih Art Deco sloga. Nosilna vrednost steklenice je enostavnost, vendar sama  oblika izraža premium izgled, ki dopušča nadgradnjo in prilagajanje željam naročnikov z dodajanjem dekorja. O sodelovanju s Steklarno Hrastnik pa je zmagovalec povedal: »Dejstvo, da Steklarna Hrastnik zmagovalcem ponuja partnerstvo, je pokazatelj, da ne iščejo samo novega proizvoda, ampak dolgoletnega partnerja. To je bil tudi razlog, da sem se prijavil na razpis.«

 

Zmagovalne dizajne, ki bodo zaživeli v kolekciji High Glass si lahko ogledate TUKAJ.

 

Max Steffen PDA Winner SH Andrej Ivan panel World Whiskies Conf
Andrej Božič Ivan Vucetic World Whiskies Conference

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador