Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Družba Siemens je pripravila načrt za digitalno preobrazbo Steklarne Hrastnik, svetovnega proizvajalca stekla

  • Siemens sodeluje s Steklarno Hrastnik pri razvoju podrobnega načrta, vključno s časovnim razporedom, tehnološkimi priporočili in podatki o donosnosti naložb
  • Z izvajanjem ukrepov želi Steklarna Hrastnik izboljšati produktivnost, prožnost in trajnostno usmerjenost

 

Dunaj, Avstrija/Slovenija. Steklarna Hrastnik in Siemens sta s skupnim projektom svetovanja pri digitalizaciji razvila strategijo, ki je prilagojena potrebam digitalne preobrazbe Steklarne Hrastnik v naslednjih petih letih. Steklarna Hrastnik v avtomatizacijo in digitalizacijo proizvodnje vlaga že osem let, s čimer je pripravila temelje za digitalno preobrazbo. Razvoj v pametno tovarno načrtuje tudi zato, da bi izboljšala svoj nišni položaj v visokokakovostnem sektorju. Vodstvo družbe je prepričano, da se bosta z izvajanjem načrtovanih ukrepov povečala proizvodna zmogljivost in skrajšal proizvodni čas, izboljšala pa se bo tudi prožnost proizvodnje, zato bo odzivni čas na želje posameznih strank krajši. »Z vstopom v Industrijo 4,0 bomo dodatno nadgradili svoje zmogljivosti za izdelavo steklenic tehnično najzahtevnejših oblik in dosegli še večjo natančnost v proizvodnji. Na ta način bomo lahko še bolj izboljšali svojo kakovost, produktivnost in učinkovitost, s čimer se bo čas od prejema do izdelave naročila bistveno skrajšal. Posledično nameravamo povečati tržni delež družbe v sektorju posebnih steklenic najvišje kakovosti,« je poudaril Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik.

 


Zaposleni v Steklarni Hrastnik so že pripravljeni na bližajoče se spremembe, saj so pridobili nova znanja in sposobnosti, ki so potrebni za uspešen prehod v pametno tovarno. Z uvedbo naprednih tehnologij želi Steklarna Hrastnik tudi omejiti porabo energije, da bi še bolj zmanjšala svoj okoljski odtis.

 

»Pri Siemensu smo prepričani, da bomo najbolj trajen in pozitiven učinek dosegli s celovitim pristopom k digitalizaciji. Ta se začne s popolno analizo, s katero zagotovimo, da bodo vse rešitve kar najbolje prilagojene posebnim potrebam in področjem družb, kot je Steklarna Hrastnik. Naša prednostna naloga je razvoj strategije, ki ni specifična za Siemens in ni osredotočena na določen izdelek, ampak na stranke,« je pojasnil Bernhard Saftig, vodja oddelka za vertikalno steklo pri Siemensu.

 

Svetovanje pri digitalizaciji s konkretnimi tehničnimi in ekonomskimi priporočili
Industrijska podjetja po vsem svetu se soočajo z novimi izzivi, povezanimi s prožnostjo, učinkovitostjo in kakovostjo proizvodnje, ki jih je mogoče rešiti le z digitalizacijo. Zlasti mala in srednje velika podjetja se morajo prepričati, ali so se odločila za pravo dolgoročno naložbo v digitalizacijo. Pri tem jim je v pomoč Siemens, ki v sodelovanju s strankami vodi storitve svetovanja pri digitalizaciji. Za podjetje pripravijo podroben načrt, ki vključuje vse od časovnega razporeda in tehnoloških priporočil do podatkov o donosnosti naložb. Prve projekte svetovanja pri digitalizaciji so že načrtovali in izvedli v Steklarni Hrastnik.

 

Nenehno dohitevanje povpraševanja po digitalni preobrazbi v Evropi
Bernhard Kienlein, vodja oddelka za procesne industrije in pogone pri Siemensu v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, je prepričan, da je svetovanje pri digitalizaciji za Siemens pomemben prihodnji trg. »Možnosti za izboljšanje v Industriji 4,0 v Evropi ves čas ostajajo na visoki ravni – vendar to velja tudi za izzive, ki so povezani z njo. Glede na to je projekte digitalizacije pametno načrtovati za celotno podjetje,« je dejal Kienlein. Korist je očitna: Finančna sredstva, vložena v projekt digitalizacije, je mogoče najučinkoviteje in najbolje uporabiti na podlagi rezultatov in priporočil družbe Siemens Consulting, ki podjetjem nudi pomembno podporo pri doseganju in izboljševanju ekonomskih ciljev.

 

Možno je do 9,8-odstotno letno zvišanje produktivnosti
Nedavna študija družbe Siemens Financial Services (SFS) z naslovom The Digitalization Productivity Bonus: Sector Insights (Koristi digitalizacije za produktivnost: vpogledi iz industrije) je pokazala, da se naložbe v digitalizacijo nedvomno izplačajo in da so mogoča bistvena zvišanja produktivnosti. Podatki v študiji kažejo, da lahko proizvajalci z avtomatizacijo in digitalizacijo proizvodnih sistemov toliko zmanjšajo stroške proizvodnje glede na skupno prodajo, da se jim produktivnost zviša za do 9,8 %. Podjetja lahko sproščeno likvidnost izkoristijo na drugih področjih, na primer za financiranje novih tehnologij in vlaganje vanje. Več podrobnosti o študiji SFS je na voljo na naslovu http://sieag.at/zj.

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador