Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Enes Rakovič med top 3 projektnimi managerji leta

Enes Rakovič, direktor proizvodnje in vzdrževanja v Steklarni Hrastnik se je uvrstil med tri finaliste izbora projektni  manager leta. Steklarno Hrastnik in Enesa Rakoviča je med najboljše tri projekte popeljal uspešno izveden projekt »Investicija v novo parfumsko linijo IS5 v enoti Vitrum«. Uspešnost projekta potrjuje 13 odstotni porast prodaje embalažnega stekla v prvem tromesečju letošnjega leta.


Slovensko združenje za projektni management je letos prvič v okviru Projektnega foruma, podelilo priznanja najboljšim projektnim managerjem za preteklo leto. Prijavljenih je bilo 15 projektov. Glavni kriterij za uvrstitev med finaliste, pa je bil je vpliv projekta na poslovni uspeh podjetja.


O odlični uvrstitvi je Enes Rakovič, direktor proizvodnje in vzdrževanja v Steklarni Hrastnik povedal: “Komisija je naš projekt investicije v novo parfumsko linijo IS5 v enoti Vitrum, ki je predstavljala glavni investicijski projekt v letu 2015, s katerim se je v skladu s strateškim načrtom povečal potencial G peči, prepoznala kot zelo uspešen ter je vodenje in izpeljavo tega projekta uvrstila med tri finaliste.«ob tem je še dodal, «Ponosni smo lahko, da so v izboru Projekti manager prepoznali potencial projekta IS stroja, predvsem pa delo uigrane ekipe zaposlenih ter zunanjih izvajalcev, ki je delo odlično usklajevala in dokončala v roku ter brez večjih zapletov, predvsem pa z visoko stopnjo varnosti in zdravja pri delu.«


V Steklarni Hrastnik so prepričani, da je nagrada oz. sama izvedba investicije tudi potrditev odličnega timskega dela. »Projekt, ki je Enesu Rakoviču prinesel uvrstitev v finale je bil eden od projektom, katere je vodil.  Enes  je imel, zaradi svojega strokovnega znanja,  eno od ključnih vlog pri izvedbi vseh uspešnih investicij v steklarni od leta 2010 dalje, ki so pozitivno vplivale na poslovanje steklarne. Investicijski timi so bili sestavljeni iz posameznikov različnih strokovnih profilov in so vključeval tudi kompleksno sodelovanje z zunanjimi timi,« je ob tem poudaril generalni direktor Steklarne Hrastnik Andrej Božič in dodal: »A potrebno je izpostaviti tudi Enesovo odlično vodenje, koordinacijo in motivacijo vseh sodelujočih.«

 

projektni manager 2017

Vstop v nov segment kozmetične embalaže in povečanje kapacitet embalažnega stekla najbolj prispevalo k dobremu poslovanju

VODSTVU PODJETJA SE BO PRIDRUŽIL PETER ČAS

Hrastnik, 24. aprila 2017 − Leto 2016 je bilo za Steklarno Hrastnik še eno uspešno poslovno leto. Celotni prihodki so znašali 54,1 milijona evrov. Dobiček pred davki − brez upoštevanja izplačila odškodnine* je znašal 7,62 milijona evrov in je bil za 7 odstotkov višji kot v letu 2015. Dobro poslovanje je rezultat novih naložb v lanskem letu, predvsem dveh novih kontrolnih linij za embalažno steklo in vstopa v nov segment kozmetične embalaže.

 

Steklarna Hrastnik je v zadnjih sedmih letih vložila 38 milijonov evrov v posodobitev proizvodnje. Leto 2016 so zaznamovale predvsem naložbe v proizvodnjo embalažnega stekla. Z dvema novima linijama avtomatske kontrole kakovosti in ponovno uvedbo dvojne kaplje so v tej enoti povečali proizvodne zmogljivosti in dvignili kakovost steklarskih izdelkov. V enoti namiznega stekla pa so dodali nov stroj in kontrolno linijo za proizvodnjo kozmetične embalaže, saj je Steklarna Hrastnik v lanskem letu vstopila v ta zanjo povsem nov tržni segment. Nov proizvodni program v enoti namiznega stekla bo po pričakovanjih dvignil dobičkonosnost te enote.

 

Rezultati naložb v 2016 se že odražajo v rezultatih poslovanja v prvem kvartalu letošnjega leta. Celotni promet v prvem trimesečju letošnjega leta je znašal 14,4 milijonov evrov, kar je za 4,3 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Za slabih 33 odstotkov je večji tudi dobiček pred davki v primerjavi s prvim kvartalom 2015 in je znašal 2,34 milijona evrov.

 

Steklarna Hrastnik je tudi v letu 2016 intenzivno vlagala v zaposlene. Za razvoj in izobraževanje zaposlenih so lani namenili kar 561 tisoč evrov. V zadnjih sedmih letih so v izobraževanje zaposlenih vložili 2,8 milijona evrov. Zabeležili so tudi rast dodane vrednosti na zaposlenega, ki je v zadnjih sedmih letih zrasla za  več kot še enkrat.

 

»Naložbe v lanskem letu so udejanjanje naših strateških usmeritev in dobri poslovni rezultati kažejo, da smo se odločili prav,« je ob predstavitvi poslovnih rezultatov dejal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik. »Prihajajoče obdobje pa bo za nas nekoliko drugačno. Usmerili se bomo v iskanje tarč za strateške prevzeme in združevanja s konkurenčnimi podjetji. S tem bomo dodatno utrdili naš položaj na mednarodnem trgu kot visoko kakovostni proizvajalec steklenih izdelkov.«

 

Spremembe v vodstvu podjetja
Zaradi nove poslovne strategije Steklarne Hrastnik se podjetju obetajo spremembe v vodstvu. S 1. 5. 2017 se bo vodstvu Steklarne Hrastnik pridružil Peter Čas kot namestnik generalnega direktorja, s 1. 8. 2017 pa bo prevzel tudi mesto generalnega direktorja Steklarne Hrastnik. Andrej Božič se bo z začetkom avgusta umaknil iz operativnega vodenja Steklarne Hrastnik in se bo usmeril v strateški razvoj steklarne. Skrbel bo za pridobivanje potencialnih vlagateljev in iskanje prevzemnih tarč ter združevanj s konkurenčnimi podjetji, in sicer s ciljem, da Steklarna Hrastnik postane vodilno podjetje  v svoji tržni niši.

 

* Leta 1995 je prvotno 26, danes 41 sotožnikov vložilo odškodninsko tožbo proti štirim podjetjem iz Zasavja. Tožba je postala pravnomočna v lanskem letu.  Steklarna Hrastnik je v 2 milijonski odškodnini plačal 770.000 evrov, čeprav je bil njen delež do največ 10 odstotkov.

 

Hrastnik 1860 konferenca-1 Hrastnik 1860 konferenca-2
Hrastnik 1860 konferenca-3 Hrastnik 1860 konferenca-7

Obisk ministrice za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti

V torek, 18. aprila nas je obiskala ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, dr. Anja Kopač Mrak. Na pogovorih smo predstavili našo steklarno, odprli pa smo tudi teme, ki se tičejo izboljšav zakona o delovnih razmerij, vezanih predvsem na procesno industrijo ter izmensko delo, sodelovanju podjetij z Zavodom za zaposlovanje ter trgu delovne sile na sploh.


Ministrica dr. Anja Kopač Mrak je ob tej priložnosti dejala: »Obisk uspešnih podjetij mi je vedno v veselje in navdih. Dobra zgodba, kot je vaša, temelji na znanju, jasni viziji, spoštovanju, vrednotah, motivaciji, tudi zavedanju, da so vsi zaposleni pomembni. S takšnim vodenjem družbe ste Steklarno Hrastnik rešili rdečih številk in skupaj ustvarili inovativno, kreativno podjetje, podjetje, ki zdaj ustvarja dobiček in kjer so zaposleni del vašega uspeha. Premalokrat izpostavljamo tako uspešna podjetja, od katerih se lahko samo učimo in so nam zgled. Hvala za prijeten sprejem!«

 

 SH obisk Anja Kopac Mrak-10 SH obisk Anja Kopac Mrak-12

Odprta spletna trgovina

V tem tednu smo aktivirali lastno spletno trgovino, kjer bo mogoče kupovati izdelke hrastniške steklarne.
Ponudba je pestra, redno se bo dopolnjevala, izbrane izdelke pa bo mogoče tudi personalizirati, saj je na voljo tudi izbor laserskega graviranja za izbrani izdelek.

 

Povezava na spletu je: http://myglass1860.si/

 

V spletno trgovino bomo sproti dodajali nove in nove artikle, jih dopolnjevali z darilnim programom in izdelki po željah kupcev.
Vabljeni k nakupu.

 

Glashuta-1 Glashuta-3

Steklarna Hrastnik uspešno zaključila mednarodni oblikovalski natečaj

Na mednarodni oblikovalski natečaj, ki ga je Steklarna Hrastnik organizirala skupaj s partnerjema, poljskim dekoraterjem DekroGlass ter medijsko hišo Paragraph Publishing iz Londona, se je prijavilo 81 oblikovalcev iz 14 držav. V okviru natečaja so iskali inovativne ideje oz. rešitve za standardne steklenice za lastno High Glass kolekcijo. Devetčlanska komisija, sestavljena iz strokovnjakov iz panoge, je izbrala tri zmagovalce. Prvo mesto je zasedel Max Stefen iz Belgije, drugo mesto Adam Klein  iz ZDA in tretjo mesto Marino Funakoshi iz Japonske. Slavnostna podelitev nagrad je potekala v zadnjem tednu marca na prestižni konferenci v Londonu (World Whisky Conference), katere se udeležijo vsi pomembni deležniki iz industrije žganih pijač.

 

»V Steklarni Hrastnik se zavedamo, da je uspeh končnega produkta, v premium segmentu, na policah v 80 % odvisen od embalaže.« je povedal Ivan Vučetić, direktor marketinga in prodaje v Steklarni Hrastnik. Ravno zato vedo, da je za zmagovalni končni produkt za stranke poleg inovativne in tehnično perfektne izdelane steklenice ključno partnersko sodelovanje z oblikovalci, dekoraterji in proizvajalci zamaškov. Samo na ta način lahko svojim strankam ponudijo celotno storitev in s tem najboljši končni produkt. »Zaradi prilagodljivosti lahko proizvajamo manjše količine, ponavljamo top kakovost in nudimo celovito storitev,« povedal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik. S povezovanjem z najboljšimi podjetji v svojem segmentu, z organizacijo inovativnih delavnic in izvedbo natečajev ostajajo ne le v stiku s trendi, ampak jih z inovativnimi idejami, pristopi tudi ustvarjajo.

 

V okviru natečaja je Steklarna Hrastnik iskala ideje  za njihovo High Glass kolekcijo standardnih steklenic, v okviru katere trenutno ponujajo 11 standardnih steklenic, v super premium kakovosti. Iskali so steklenice, ki bodo izstopale zaradi svoje kreativnosti, estetike, dekorja in zgodbe. Izziv pa je predstavljalo dejstvo, da so se steklenice morale vključiti tudi v njihovo standardno kolekcijo. Lastnost steklenic iz HighGlass kolekcije je poleg super premium kakovosti tudi prilagodljivost - prav ta lastnost pa kupcu omogoča, da z dodanim dekorjem steklenici vtisne individualno noto oz. pečat svoje blagovne znamke ter ji s tem doda avtentičnost.

 

Zmagovalec natečaja oblikovalec Max Stefen iz Belgije je o kreativni zamisli za zmagovalno steklenico povedal, da je inspiracijo našel v elementih Art Deco sloga. Nosilna vrednost steklenice je enostavnost, vendar sama  oblika izraža premium izgled, ki dopušča nadgradnjo in prilagajanje željam naročnikov z dodajanjem dekorja. O sodelovanju s Steklarno Hrastnik pa je zmagovalec povedal: »Dejstvo, da Steklarna Hrastnik zmagovalcem ponuja partnerstvo, je pokazatelj, da ne iščejo samo novega proizvoda, ampak dolgoletnega partnerja. To je bil tudi razlog, da sem se prijavil na razpis.«

 

Zmagovalne dizajne, ki bodo zaživeli v kolekciji High Glass si lahko ogledate TUKAJ.

 

Max Steffen PDA Winner SH Andrej Ivan panel World Whiskies Conf
Andrej Božič Ivan Vucetic World Whiskies Conference

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador