Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Steklarna Hrastnik uspešno zaključila mednarodni oblikovalski natečaj

Na mednarodni oblikovalski natečaj, ki ga je Steklarna Hrastnik organizirala skupaj s partnerjema, poljskim dekoraterjem DekroGlass ter medijsko hišo Paragraph Publishing iz Londona, se je prijavilo 81 oblikovalcev iz 14 držav. V okviru natečaja so iskali inovativne ideje oz. rešitve za standardne steklenice za lastno High Glass kolekcijo. Devetčlanska komisija, sestavljena iz strokovnjakov iz panoge, je izbrala tri zmagovalce. Prvo mesto je zasedel Max Stefen iz Belgije, drugo mesto Adam Klein  iz ZDA in tretjo mesto Marino Funakoshi iz Japonske. Slavnostna podelitev nagrad je potekala v zadnjem tednu marca na prestižni konferenci v Londonu (World Whisky Conference), katere se udeležijo vsi pomembni deležniki iz industrije žganih pijač.

 

»V Steklarni Hrastnik se zavedamo, da je uspeh končnega produkta, v premium segmentu, na policah v 80 % odvisen od embalaže.« je povedal Ivan Vučetić, direktor marketinga in prodaje v Steklarni Hrastnik. Ravno zato vedo, da je za zmagovalni končni produkt za stranke poleg inovativne in tehnično perfektne izdelane steklenice ključno partnersko sodelovanje z oblikovalci, dekoraterji in proizvajalci zamaškov. Samo na ta način lahko svojim strankam ponudijo celotno storitev in s tem najboljši končni produkt. »Zaradi prilagodljivosti lahko proizvajamo manjše količine, ponavljamo top kakovost in nudimo celovito storitev,« povedal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik. S povezovanjem z najboljšimi podjetji v svojem segmentu, z organizacijo inovativnih delavnic in izvedbo natečajev ostajajo ne le v stiku s trendi, ampak jih z inovativnimi idejami, pristopi tudi ustvarjajo.

 

V okviru natečaja je Steklarna Hrastnik iskala ideje  za njihovo High Glass kolekcijo standardnih steklenic, v okviru katere trenutno ponujajo 11 standardnih steklenic, v super premium kakovosti. Iskali so steklenice, ki bodo izstopale zaradi svoje kreativnosti, estetike, dekorja in zgodbe. Izziv pa je predstavljalo dejstvo, da so se steklenice morale vključiti tudi v njihovo standardno kolekcijo. Lastnost steklenic iz HighGlass kolekcije je poleg super premium kakovosti tudi prilagodljivost - prav ta lastnost pa kupcu omogoča, da z dodanim dekorjem steklenici vtisne individualno noto oz. pečat svoje blagovne znamke ter ji s tem doda avtentičnost.

 

Zmagovalec natečaja oblikovalec Max Stefen iz Belgije je o kreativni zamisli za zmagovalno steklenico povedal, da je inspiracijo našel v elementih Art Deco sloga. Nosilna vrednost steklenice je enostavnost, vendar sama  oblika izraža premium izgled, ki dopušča nadgradnjo in prilagajanje željam naročnikov z dodajanjem dekorja. O sodelovanju s Steklarno Hrastnik pa je zmagovalec povedal: »Dejstvo, da Steklarna Hrastnik zmagovalcem ponuja partnerstvo, je pokazatelj, da ne iščejo samo novega proizvoda, ampak dolgoletnega partnerja. To je bil tudi razlog, da sem se prijavil na razpis.«

 

Zmagovalne dizajne, ki bodo zaživeli v kolekciji High Glass si lahko ogledate TUKAJ.

 

Max Steffen PDA Winner SH Andrej Ivan panel World Whiskies Conf
Andrej Božič Ivan Vucetic World Whiskies Conference

Steklarna Hrastnik v Glasgowu uspešno predstavila One stop shop storitev

Steklarna Hrastnik, vodilno podjetje v svetovnem merilu pri proizvodnji specialnih steklenic v super premium kakovosti, je 27. 3. 2017 v Glasgowu pod okriljem Britansko-slovenske gospodarske zbornice ter Gospodarske zbornice Glasgow skupaj s partnerji izvedla delavnico z nazivom Premium Packaging Open Day, ki je bila deležna velike pozornosti in požela številne pozitivne odzive. Udeležencem delavnice so predstavili novejše trende pri proizvodnji steklenic. Delavnice predstavljajo eno izmed aktivnosti v okviru promocije One stop shop storitve, katere cilj je ponuditi naročniku celovito storitev - od idejne zasnove do končnega produkta - oblikovanje, proizvodnja, dekor in zamaški za steklenice.

 

Pri pripravi dogodka so bili partnerji  Steklarne Hrastnik vodilno poljsko podjetje za inovativni dekor, Dekorglass, Steklarna Rogaška, slovensko podjetje za proizvodnjo namiznega in embalažnega stekla iz kristala, Labrenta, vodilni italijanski proizvajalec zamaškov, Swarowski, svetovno znani proizvajalec dragih kamnov in Croxons, distributer za stekleno embalaže.

 

Dogodka, ki je ponudil številne možnosti mreženja in iskanja novih partnerjev, so se udeležili med drugimi tudi predstavniki podjetij in organizacij kot so na primer - William Grants, Chivas Bros, Distell, Scottish Whiskey Association. »Zadovoljni smo da se je delavnice udeležilo 85 % vseh proizvajalcev škotskega viskija. Prepričani smo, da smo poleg naše visoko kakovostne proizvodnje, fleksibilnosti ter zmožnosti proizvodnje majhnih serij, v povezavi s sinergijami z našimi partnerji, skupaj s katerimi nudimo One stop shop storitev, odlična izbira ne le velikih, ampak tudi manjših, butičnih proizvajalcev žganih pijač,« je povedal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik.

 

Glasgow kot mesto za promocijo One stop shop storitve Steklarne Hrastnik ni bil izbran naključno. Škotska si namreč prizadeva ustvariti pogoje, ki bodo omogočali dolgoročno rast industrije žganih pijač ter zagotoviti, da bo Škotska obdržala primat vodilne proizvajalke kakovostnih žganih pijač. Izvoz žganih pijač predstavlja kar 75 % škotskega izvoza na področju hrane in pijače, njihove številne destilarne pa beležijo več kot 1,6 milijona obiskovalcev letno.

 

Open Day Hrastnik1860 Glasgow 04 Open Day Hrastnik1860 Glasgow 12 Open Day Hrastnik1860 Glasgow 13

 

Spoznajte najnovejše trende steklenic v SPIRIT industriji

OBIŠČITE NAS NA PREMIUM PACKAGING OPEN DAY  V GLASGOWU


Steklarna Hrastnik bo 27. marca 2017 v Glasgowu organizirala Premium Packaging Open Day. Dogodek je enkratna priložnost za vse, ki delujete v segmentu spirit industrije, da se seznanite z novostmi in trendi v industriji, hkrati pa bo dogodek ponudil številne možnosti mreženja in iskanja novih partnerjev.


Na dogodku se bodo poleg organizatorke Steklarne Hrastnik, ki že od leta 1860 ponuja visoko kakovostne steklene izdelke iz enega najčistejših stekel na svetu in je danes ena vodilnih svetovnih proizvajalk steklene embalaže v super premium kakovostnem razredu, predstavili novosti tudi - Dekorglass, vodilno poljsko podjetje za inovativni dekor,  Steklarna Rogaška, slovensko podjetje za proizvodnjo namiznega in embalažnega stekla iz kristala, Labrenta, vodilni italijanski proizvajalec zamaškov, Swarowski, svetovno znani proizvajalec dragih kamnov, in Croxons, distributer za stekleno embalaže.


Dogodek bo potekal pod okriljem Britansko-slovenske gospodarske zbornice in Gospodarske zbornice Glasgow. Več informacij najdete tukaj.

 

SH-148 SH-87 
SH-98 SH-92

Razpis za sponzorstvo in donacije

Steklarna Hrastnik velik pomen daje družbeni odgovornosti, sodelovanju z lokalnim okoljem ter trajnostnemu razvoju.

V sklopu teh aktivnosti tudi v letošnjem letu objavljamo razpis za podeljevanje sredstev za sponzorstva in donacije.

V letu 2016 je Steklarna Hrastnik za sponzorstvo in donacije namenila kar 77.875 EUR, skupaj v samo zadnjih petih letih pa kar 275.787 EUR.

Preko sponzorstev in donacij pomagamo pri delovanju ter razvoju različnih društev, organizacij, zavodov ali posameznikov s področja športa, kulture, zdravstva, izobraževanja in drugih humanitarnih dejavnosti.

Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik: »Odnos s tistimi posamezniki oziroma organizacijami, ki jih podpiramo v naši steklarni, razumemo kot partnerstvo. Zasledujemo cilje in vrednote, povezane z družbeno odgovornostjo, zato del sredstev vračamo v okolje, kjer delujemo. Od izbranih prejemnikov sredstev pa seveda pričakujemo, da z nami delijo vrednote, da stremijo k razvoju, napredku ter da s svojo dejavnostjo oziroma aktivnostjo izboljšujejo kvaliteto življenja v okolju, kjer delujejo.«

Razpis objavljamo predvsem z namenom transparentnosti podeljevanja sredstev, pri odločitvi za podporo prijavljenim pa sledimo krepitvi blagovne znamke Hrastnik 1860, udejanjanju družbene odgovornosti ter podpori lokalnemu okolju. Na takšen način želimo pomagati k uresničitvi številnih, za našo regijo pomembnih projektov, dati dodatno spodbudo mladim, športnikom, invalidom ter drugim skupinam oziroma posameznikom.

Ne prezrite roka za oddajo vloge!

Dodatne informacije o razpisu, merilih, pogojih in obrazec za oddajo vloge zainteresirani najdejo TUKAJ.
Rok za oddajo vloge je 14. april 2017 do 12. ure.

Izbor projektov opravi komisija, ki je pri svojem delu avtonomna, končni predlog podelitve sredstev pa potrdi vodstvo Steklarne Hrastnik.

Izbor sponzorirancev in prejemnikov donacij se izvede najkasneje v 60 delovnih dneh po končanem razpisu.

 

Kolaž sponzorstva

Uspeh zaposlenih v Steklarni Hrastnik nagrajen s slovenskim gospodarskim oskarjem

Včeraj je Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik, v imenu vseh svojih sodelavcev, prejel najstarejše in najprestižnejšega priznanje v Sloveniji – nagrado GZS, ki jo strokovna javnost pogosto imenuje tudi slovenski gospodarski oskar.


Ob prejemu nagrade je Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik, poudaril: »To je kolektiven uspeh in zato nagrada vseh zaposlenih v Steklarni Hrastnik, kajti naša dejavnost sodi v procesno industrijo, ki  zahteva motiviranost in  izredne napore vseh zaposlenih, veliko prebedenih noči ob večjih investicijah, borbo na trgu za vsak evro in ne nazadnje, znoj ob vročih steklarskih pečeh.« V govoru pa je izpostavil tudi zahtevno  pot steklarne od izgube do dobička: »Za Steklarno Hrastnik je dolga pot, od 5 milijonov izgube v letu 2009 do 7,5 milijona dobička v letu 2015, do 40 milijonov investicij ter dviga prometa za 40 odstotkov v zadnjih sedmih letih. Finančni rezultat je zelo pomemben, vendar je bil posledica, ne pa cilj. Ključen rezultat predstavijo številni bolj zadovoljni in samozavestni zaposleni, ki so danes bolje opremljeni za življenje ter katerih delavna mesta so danes varnejša.«


Andrej Božič je zagovornik holističnega, odgovornega voditeljstva, ki temelji na spoznanjih kvantne fizike. Zato tudi sam izvaja to voditeljstvo, ki temelji na pozitivnih vrednotah, osmišljanju vsega, kar počnemo, ravnovesju z naravo in socialnim okoljem, kvaliteto življenja za vse, ne samo peščico.

 

nagrade gzs za 2016 192 Foto-BReya

nagrade gzs za 2016 180 Foto-BReya nagrade gzs za 2016 193 Foto-BReya
Fotografije: arhiv GZS, Barbara Reya

 

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador