Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

DANES DELIMO SREČO!

Od 14. ure dalje se nam pridružite pred centri Merkur in skupaj podarjajmo nasmehe.
6 najbolj iskrenih nasmehov bomo nagradili. Kako?
Pravila in pogoje nagradne igre Happy najdete TUKAJ.

HAPPY plakat

Steklarni Hrastnik velika nagrada za marketinško odličnost 2017

Društvo za marketing Slovenije je včeraj, na 22. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, Steklarni Hrastnik podelilo veliko nagrado za marketinško odličnost. Nagrado, ki predstavlja spodbudo in nov zagon za celo ekipo Steklarne Hrastnik,  so v imenu steklarne prevzeli zaposleni v marketinškem oddelku.


Komisija je v svoji obrazložitvi zapisala, da je Steklarna Hrastnik dokazala marketinško odličnost s svojo vizijo prihodnosti: »Podjetje se zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo prav marketing. Z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem, z inovativnimi pristopi, partnerstvi in učinkovitimi povezovanji je Steklarna Hrastnik prepričala komisijo in prejema nagrado marketinška odličnost 2017.«


»V Steklarni Hrastnik smo zadovoljni, da smo komisijo prepričali z inovativni pristopi, ki jih razvijamo za potrebe lastnih marketinških akcij. Uspešni rezultati teh so nam omogočili ne samo nov zagon in strast do tega, kar počnemo, ampak tudi nova delovna mesta, na katera smo prav tako ponosni,« je povedal Ivan Vučetič, direktor marketinga v Steklarni Hrastnik.

 

nagrade marketinška odličnost nagrada n

marketišnška odličnost   prejem nagrade n marketinška odličnost   obe nagradi n

EBC kongres v Sloveniji

V Ljubljani v teh dneh poteka 36. EBC kongres (European Brewery Convention). Srečanje poteka od 14. do 18. maja, to pa je tudi prvo srečanje evropskih in svetovnih strokovnjakov s področja pivovarstva v Sloveniji. Zbralo se je okoli 300 strokovnjakov z vsega sveta. Osrednje strokovno dogajanje poteka v Cankarjevem domu, gostje pa so deležni obiska tudi nekaj drugih slovenskih krajev ter pivovarn.

 

Steklarna Hrastnik je za ta zelo pomemben dogodek za pivovarsko industrijo ena izmed sponzorjev kongresa. Prav tako so bili del izdelave lokalnega kozarca za pivo, pripravljenega posebej za to priložnost. Obliko kozarca je posebna skupina izbrala že v predizboru, izdelali so ga v steklarni Ritzenhoff, ki je tudi poslovni partner hrastniške steklarne, z izbranim potiskom pa so ga do konca oblikovali v Steklarni Hrastnik.

 

Za potisk kozarca so uporabili izključno organske barve, ki ne vsebujejo nobenih škodljivih primesi, težkih kovin ali drugih škodljivih elementov ter so tako zdravju popolnoma neškodljive. Na področju uporabe organskih barv za steklo so v Steklarni Hrastnik med pionirji in tako tudi na področju dekoriranja steklenih izdelkov dokazujejo, da je skrb za okolje velik del trajnostnega ekološkega razvoja.

 

Na samem kongresu ima Steklarna Hrastnik tudi razstavni prostor, kjer bodo najuglednejši pivovarji na svetu še bolje spoznali bogato ter vrhunsko ponudbo hrastniške steklarne, namenjeno pivovarski industriji – tako majhnim, butičnim pivovarjem kot tudi velikim proizvajalcem.

Enes Rakovič med top 3 projektnimi managerji leta

Enes Rakovič, direktor proizvodnje in vzdrževanja v Steklarni Hrastnik se je uvrstil med tri finaliste izbora projektni  manager leta. Steklarno Hrastnik in Enesa Rakoviča je med najboljše tri projekte popeljal uspešno izveden projekt »Investicija v novo parfumsko linijo IS5 v enoti Vitrum«. Uspešnost projekta potrjuje 13 odstotni porast prodaje embalažnega stekla v prvem tromesečju letošnjega leta.


Slovensko združenje za projektni management je letos prvič v okviru Projektnega foruma, podelilo priznanja najboljšim projektnim managerjem za preteklo leto. Prijavljenih je bilo 15 projektov. Glavni kriterij za uvrstitev med finaliste, pa je bil je vpliv projekta na poslovni uspeh podjetja.


O odlični uvrstitvi je Enes Rakovič, direktor proizvodnje in vzdrževanja v Steklarni Hrastnik povedal: “Komisija je naš projekt investicije v novo parfumsko linijo IS5 v enoti Vitrum, ki je predstavljala glavni investicijski projekt v letu 2015, s katerim se je v skladu s strateškim načrtom povečal potencial G peči, prepoznala kot zelo uspešen ter je vodenje in izpeljavo tega projekta uvrstila med tri finaliste.«ob tem je še dodal, «Ponosni smo lahko, da so v izboru Projekti manager prepoznali potencial projekta IS stroja, predvsem pa delo uigrane ekipe zaposlenih ter zunanjih izvajalcev, ki je delo odlično usklajevala in dokončala v roku ter brez večjih zapletov, predvsem pa z visoko stopnjo varnosti in zdravja pri delu.«


V Steklarni Hrastnik so prepričani, da je nagrada oz. sama izvedba investicije tudi potrditev odličnega timskega dela. »Projekt, ki je Enesu Rakoviču prinesel uvrstitev v finale je bil eden od projektom, katere je vodil.  Enes  je imel, zaradi svojega strokovnega znanja,  eno od ključnih vlog pri izvedbi vseh uspešnih investicij v steklarni od leta 2010 dalje, ki so pozitivno vplivale na poslovanje steklarne. Investicijski timi so bili sestavljeni iz posameznikov različnih strokovnih profilov in so vključeval tudi kompleksno sodelovanje z zunanjimi timi,« je ob tem poudaril generalni direktor Steklarne Hrastnik Andrej Božič in dodal: »A potrebno je izpostaviti tudi Enesovo odlično vodenje, koordinacijo in motivacijo vseh sodelujočih.«

 

projektni manager 2017

Vstop v nov segment kozmetične embalaže in povečanje kapacitet embalažnega stekla najbolj prispevalo k dobremu poslovanju

VODSTVU PODJETJA SE BO PRIDRUŽIL PETER ČAS

Hrastnik, 24. aprila 2017 − Leto 2016 je bilo za Steklarno Hrastnik še eno uspešno poslovno leto. Celotni prihodki so znašali 54,1 milijona evrov. Dobiček pred davki − brez upoštevanja izplačila odškodnine* je znašal 7,62 milijona evrov in je bil za 7 odstotkov višji kot v letu 2015. Dobro poslovanje je rezultat novih naložb v lanskem letu, predvsem dveh novih kontrolnih linij za embalažno steklo in vstopa v nov segment kozmetične embalaže.

 

Steklarna Hrastnik je v zadnjih sedmih letih vložila 38 milijonov evrov v posodobitev proizvodnje. Leto 2016 so zaznamovale predvsem naložbe v proizvodnjo embalažnega stekla. Z dvema novima linijama avtomatske kontrole kakovosti in ponovno uvedbo dvojne kaplje so v tej enoti povečali proizvodne zmogljivosti in dvignili kakovost steklarskih izdelkov. V enoti namiznega stekla pa so dodali nov stroj in kontrolno linijo za proizvodnjo kozmetične embalaže, saj je Steklarna Hrastnik v lanskem letu vstopila v ta zanjo povsem nov tržni segment. Nov proizvodni program v enoti namiznega stekla bo po pričakovanjih dvignil dobičkonosnost te enote.

 

Rezultati naložb v 2016 se že odražajo v rezultatih poslovanja v prvem kvartalu letošnjega leta. Celotni promet v prvem trimesečju letošnjega leta je znašal 14,4 milijonov evrov, kar je za 4,3 odstotka več kot v enakem obdobju lani. Za slabih 33 odstotkov je večji tudi dobiček pred davki v primerjavi s prvim kvartalom 2015 in je znašal 2,34 milijona evrov.

 

Steklarna Hrastnik je tudi v letu 2016 intenzivno vlagala v zaposlene. Za razvoj in izobraževanje zaposlenih so lani namenili kar 561 tisoč evrov. V zadnjih sedmih letih so v izobraževanje zaposlenih vložili 2,8 milijona evrov. Zabeležili so tudi rast dodane vrednosti na zaposlenega, ki je v zadnjih sedmih letih zrasla za  več kot še enkrat.

 

»Naložbe v lanskem letu so udejanjanje naših strateških usmeritev in dobri poslovni rezultati kažejo, da smo se odločili prav,« je ob predstavitvi poslovnih rezultatov dejal Andrej Božič, generalni direktor Steklarne Hrastnik. »Prihajajoče obdobje pa bo za nas nekoliko drugačno. Usmerili se bomo v iskanje tarč za strateške prevzeme in združevanja s konkurenčnimi podjetji. S tem bomo dodatno utrdili naš položaj na mednarodnem trgu kot visoko kakovostni proizvajalec steklenih izdelkov.«

 

Spremembe v vodstvu podjetja
Zaradi nove poslovne strategije Steklarne Hrastnik se podjetju obetajo spremembe v vodstvu. S 1. 5. 2017 se bo vodstvu Steklarne Hrastnik pridružil Peter Čas kot namestnik generalnega direktorja, s 1. 8. 2017 pa bo prevzel tudi mesto generalnega direktorja Steklarne Hrastnik. Andrej Božič se bo z začetkom avgusta umaknil iz operativnega vodenja Steklarne Hrastnik in se bo usmeril v strateški razvoj steklarne. Skrbel bo za pridobivanje potencialnih vlagateljev in iskanje prevzemnih tarč ter združevanj s konkurenčnimi podjetji, in sicer s ciljem, da Steklarna Hrastnik postane vodilno podjetje  v svoji tržni niši.

 

* Leta 1995 je prvotno 26, danes 41 sotožnikov vložilo odškodninsko tožbo proti štirim podjetjem iz Zasavja. Tožba je postala pravnomočna v lanskem letu.  Steklarna Hrastnik je v 2 milijonski odškodnini plačal 770.000 evrov, čeprav je bil njen delež do največ 10 odstotkov.

 

Hrastnik 1860 konferenca-1 Hrastnik 1860 konferenca-2
Hrastnik 1860 konferenca-3 Hrastnik 1860 konferenca-7

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador