Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Steklarna Hrastnik aktivna udeleženka programa BusinessClass za razvoj vodij prihodnosti

Sodelovanje z mladimi, v naši kadrovski strategiji, predstavlja zelo pomemben steber na katerem kontinuirano delamo že zadnjih sedem let. Zaradi takšne strateške usmerjenosti na kadrovskem področju smo  zmanjšali povprečno starosti zaposlenih v steklarni in tudi med ostalim ustanovili medindustrijski inovacijski center za mlade - PBC1860.  Verjamemo namreč, da lahko dosežemo zastavljene cilje le z odlično ekipo, katere del bodo tudi mladi, inovativni in ambiciozni strokovnjaki, in prav takšne posameznike bomo iskali v okviru programa BussinessClass. V okviru programa bomo zaposlili skrbnika ključnih kupcev, razvojnega tehnologa in specialista za logistiko.


Zgrabite priložnost za učno uro pri naših strokovnjakih in do nedelje 25.7.2017 oddajte vašo prijavo na naslovu http://www.business-class.si/. Dobili boste odlično popotnico za nadaljnjo gradnjo kariere in preizkusili svoje znanje in meje v podjetju ki načrtuje vstope na nove trge.

Preberi več

DANES DELIMO SREČO!

Od 14. ure dalje se nam pridružite pred centri Merkur in skupaj podarjajmo nasmehe.
6 najbolj iskrenih nasmehov bomo nagradili. Kako?
Pravila in pogoje nagradne igre Happy najdete TUKAJ.

HAPPY plakat

Steklarni Hrastnik velika nagrada za marketinško odličnost 2017

Društvo za marketing Slovenije je včeraj, na 22. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, Steklarni Hrastnik podelilo veliko nagrado za marketinško odličnost. Nagrado, ki predstavlja spodbudo in nov zagon za celo ekipo Steklarne Hrastnik,  so v imenu steklarne prevzeli zaposleni v marketinškem oddelku.


Komisija je v svoji obrazložitvi zapisala, da je Steklarna Hrastnik dokazala marketinško odličnost s svojo vizijo prihodnosti: »Podjetje se zavzema za vse tesnejše sodelovanje s poslovnimi partnerji pri razvoju novih produktov in pri tem povezovanju ima ključno vlogo prav marketing. Z izrazito spremembo v delovanju podjetja, usmerjeno h kupcem, z inovativnimi pristopi, partnerstvi in učinkovitimi povezovanji je Steklarna Hrastnik prepričala komisijo in prejema nagrado marketinška odličnost 2017.«


»V Steklarni Hrastnik smo zadovoljni, da smo komisijo prepričali z inovativni pristopi, ki jih razvijamo za potrebe lastnih marketinških akcij. Uspešni rezultati teh so nam omogočili ne samo nov zagon in strast do tega, kar počnemo, ampak tudi nova delovna mesta, na katera smo prav tako ponosni,« je povedal Ivan Vučetič, direktor marketinga v Steklarni Hrastnik.

 

nagrade marketinška odličnost nagrada n

marketišnška odličnost   prejem nagrade n marketinška odličnost   obe nagradi n

EBC kongres v Sloveniji

V Ljubljani v teh dneh poteka 36. EBC kongres (European Brewery Convention). Srečanje poteka od 14. do 18. maja, to pa je tudi prvo srečanje evropskih in svetovnih strokovnjakov s področja pivovarstva v Sloveniji. Zbralo se je okoli 300 strokovnjakov z vsega sveta. Osrednje strokovno dogajanje poteka v Cankarjevem domu, gostje pa so deležni obiska tudi nekaj drugih slovenskih krajev ter pivovarn.

 

Steklarna Hrastnik je za ta zelo pomemben dogodek za pivovarsko industrijo ena izmed sponzorjev kongresa. Prav tako so bili del izdelave lokalnega kozarca za pivo, pripravljenega posebej za to priložnost. Obliko kozarca je posebna skupina izbrala že v predizboru, izdelali so ga v steklarni Ritzenhoff, ki je tudi poslovni partner hrastniške steklarne, z izbranim potiskom pa so ga do konca oblikovali v Steklarni Hrastnik.

 

Za potisk kozarca so uporabili izključno organske barve, ki ne vsebujejo nobenih škodljivih primesi, težkih kovin ali drugih škodljivih elementov ter so tako zdravju popolnoma neškodljive. Na področju uporabe organskih barv za steklo so v Steklarni Hrastnik med pionirji in tako tudi na področju dekoriranja steklenih izdelkov dokazujejo, da je skrb za okolje velik del trajnostnega ekološkega razvoja.

 

Na samem kongresu ima Steklarna Hrastnik tudi razstavni prostor, kjer bodo najuglednejši pivovarji na svetu še bolje spoznali bogato ter vrhunsko ponudbo hrastniške steklarne, namenjeno pivovarski industriji – tako majhnim, butičnim pivovarjem kot tudi velikim proizvajalcem.

Enes Rakovič med top 3 projektnimi managerji leta

Enes Rakovič, direktor proizvodnje in vzdrževanja v Steklarni Hrastnik se je uvrstil med tri finaliste izbora projektni  manager leta. Steklarno Hrastnik in Enesa Rakoviča je med najboljše tri projekte popeljal uspešno izveden projekt »Investicija v novo parfumsko linijo IS5 v enoti Vitrum«. Uspešnost projekta potrjuje 13 odstotni porast prodaje embalažnega stekla v prvem tromesečju letošnjega leta.


Slovensko združenje za projektni management je letos prvič v okviru Projektnega foruma, podelilo priznanja najboljšim projektnim managerjem za preteklo leto. Prijavljenih je bilo 15 projektov. Glavni kriterij za uvrstitev med finaliste, pa je bil je vpliv projekta na poslovni uspeh podjetja.


O odlični uvrstitvi je Enes Rakovič, direktor proizvodnje in vzdrževanja v Steklarni Hrastnik povedal: “Komisija je naš projekt investicije v novo parfumsko linijo IS5 v enoti Vitrum, ki je predstavljala glavni investicijski projekt v letu 2015, s katerim se je v skladu s strateškim načrtom povečal potencial G peči, prepoznala kot zelo uspešen ter je vodenje in izpeljavo tega projekta uvrstila med tri finaliste.«ob tem je še dodal, «Ponosni smo lahko, da so v izboru Projekti manager prepoznali potencial projekta IS stroja, predvsem pa delo uigrane ekipe zaposlenih ter zunanjih izvajalcev, ki je delo odlično usklajevala in dokončala v roku ter brez večjih zapletov, predvsem pa z visoko stopnjo varnosti in zdravja pri delu.«


V Steklarni Hrastnik so prepričani, da je nagrada oz. sama izvedba investicije tudi potrditev odličnega timskega dela. »Projekt, ki je Enesu Rakoviču prinesel uvrstitev v finale je bil eden od projektom, katere je vodil.  Enes  je imel, zaradi svojega strokovnega znanja,  eno od ključnih vlog pri izvedbi vseh uspešnih investicij v steklarni od leta 2010 dalje, ki so pozitivno vplivale na poslovanje steklarne. Investicijski timi so bili sestavljeni iz posameznikov različnih strokovnih profilov in so vključeval tudi kompleksno sodelovanje z zunanjimi timi,« je ob tem poudaril generalni direktor Steklarne Hrastnik Andrej Božič in dodal: »A potrebno je izpostaviti tudi Enesovo odlično vodenje, koordinacijo in motivacijo vseh sodelujočih.«

 

projektni manager 2017

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador