Steklarna Hrastnik

Spletna trgovina napis

Korporativne informacije

 

 y1f1l1 

Novice

Družba Siemens je Steklarni Hrastnik predala načrt za digitalno preobrazbo

  • Podroben načrt za digitalizacijo vključuje časovni razpored, tehnološka priporočila in podatke o donosnosti naložb.
  • Steklarna Hrastnik namerava načrt uporabiti za izboljšanje svoje proizvodnje na področju  produktivnosti, prilagodljivosti in trajnosti.

 

Družba Siemens je v sodelovanju s Steklarno Hrastnik, priznanim proizvajalcem stekla, razvila po meri narejen načrt za digitalizacijo, ki ga je danes na sejmu Glasstec v Düsseldorfu prevzel Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. Podroben načrt mu je na Siemensovi stojnici v hali 15, D04, v imenu družbe Siemens, osebno predal Bernhard Saftig, vodja oddelka za vertikalno steklo.

 

Siemens in Steklarna Hrastnik sta s skupnim projektom svetovanja pri digitalizaciji razvila detajlno  strategijo, ki je prilagojena potrebam digitalne preobrazbe Steklarne Hrastnik v naslednjih petih letih. Steklarna Hrastnik je prvi niz naložb v avtomatizacijo – temeljni kamen za prihodnjo digitalno preobrazbo družbe – zaključila že v obdobju zadnjih osmih let. Prehod v pametno tovarno načrtuje tudi zato, da bi izboljšala svoj nišni položaj v visokokakovostnem sektorju.


»Zelo sem vesel, da imam v rokah načrt za digitalizacijo Steklarne Hrastnik. To je najdragocenejši rezultat, ki izhaja iz svetovalnih delavnic s Siemensom. Z njim smo dobili konkreten priročnik za digitalizacijo Steklarne Hrastnik. Načrt je posebej prilagojen našim potrebam. Pokazal nam bo, kje, kako in s katerimi proizvodi, rešitvami in storitvami lahko izvedemo vsakega od potrebnih korakov v postopku digitalizacije,« je povedal Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik. »S prehodom v Industrijo 4,0 bomo dodatno nadgradili naše proizvodne zmogljivosti za izdelavo steklenic tehnično najzahtevnejših oblik in dosegli še večjo natančnost v proizvodnji. Na ta način bomo lahko še bolj izboljšali svojo kakovost, produktivnost in učinkovitost, s čimer se bo čas od prejema do izdelave naročila močno skrajšal. Posledično nameravamo povečati tržni delež družbe v segmentu steklenic posebnih oblik najvišje kakovosti,« je še dodal Čas.


Industrijska podjetja po vsem svetu se soočajo z novimi izzivi, povezanimi s prilagodljivostjo, učinkovitostjo in kakovostjo proizvodnje. Le te je možno rešiti  s pomočjo digitalizacije.


»V družbi Siemens smo prepričani, da ima celosten pristop k digitalizaciji pozitiven in trajnosten učinek na vsako podjetje. Takšen pristop vključuje tudi  obsežno začetno analizo, kakršna je bila izvedena tudi v Steklarni Hrastnik. Z njo zagotovimo, da je vsaka rešitev popolnoma prilagojena potrebam in velikosti posameznega podjetja. Najpomembneje je izbrati pristop, ki je osredotočen na stranke in nepristranski do Siemensovih proizvodov,« je pojasnil Bernhard Saftig, vodja oddelka za vertikalno steklo pri Siemensu.

 

Siemens AG (Berlin in München) spada med vodilne tehnološke družbe na svetu. Že več kot 165 let je sopomenka za inženirsko odličnost, inovativnost, zanesljivost in mednarodnost. Družba je dejavna v več kot 200 državah sveta, kjer se osredotoča na elektrifikacijo, avtomatizacijo in digitalizacijo. Siemens je eden največjih proizvajalcev energetsko učinkovitih tehnologij z učinkovito uporabo virov, eden vodilnih dobaviteljev učinkovitih rešitev za proizvodnjo in prenos energije ter pionir na področju infrastrukturnih rešitev, pa tudi avtomatizacijskih in pogonskih rešitev ter programske opreme za industrijo. Poleg tega družba spada med vodilne proizvajalce opreme za medicinsko slikanje – kot so sistemi za računalniško tomografijo in slikanje z magnetno resonanco – ter ima vodilni položaj v laboratorijski diagnostiki in klinični informacijski tehnologiji. V finančnem letu 2016, ki se je končalo 30. septembra 2016, je imela družba Siemens 79,6 milijarde EUR prihodkov in 5,6 milijarde EUR čistega dobička, zaposlovala pa je približno 351.000 ljudi po vsem svetu. Več informacij je na voljo na naslovu www.siemens.com.

 

Steklarna Hrastnik je slovenska družba s 157 leti tradicije, ki proizvaja tehnološko zahtevne steklene izdelke iz enega od najčistejših vrst stekla na svetu. S svojim znanjem proizvajajo širok nabor izdelkov, od namiznega do embalažnega stekla. V oddelku za embalažno steklo proizvajajo prefinjene steklenice posebnih oblik, ki dosegajo najvišje standarde oblikovanja in kakovosti, uporabljajo pa se za žgane pijače in parfume. Steklarna Hrastnik velja za enega najboljših proizvajalcev embalažnega stekla v kategoriji premium na svetu. Njihove tehnično dovršene steklenice iz briljantno čistega stekla dajejo končnim izdelkom posebno vizualno noto. Proizvodnja Steklarne Hrastnik temelji na trajnostnem modelu, ki družbi omogoča, da z motiviranimi zaposlenimi proizvaja visokokakovostne steklene izdelke, hkrati pa kljub stalni rasti zmogljivosti zmanjšuje svoj okoljski odtis. Steklarna Hrastnik zaposluje približno 700 ljudi in je leta 2017 dosegla letne prihodke v višini 57,6 milijona evrov. 97 % svojih izdelkov izvozijo v 55 držav po vsem svetu.

 

Slika1 Slika2Slika3

Utrjujmo naš položaj v nišnem segmentu najvišje kakovosti

Utrjevanje položaja v segmentu, ki zahteva najvišjo kakovost dosegamo predvsem  z vlaganjem v razvoj na področju novih izdelkov, zaposlenih, naše proizvodnje in posledično tržišč. Tako smo  kolekciji HighGlass spirits pred kratkim dodali ekskluzivno steklenico Alaska. Zavedamo se ključne vloge vse življenjskega učenja, katerega pomembnost se bo z industrijo 4.0 še povečala. Ravno zaradi našega prehoda v pametno tovarno že danes vlagamo v izgradnjo kompetenc naših zaposlenih za delo v industriji 4.0. Aktivno delamo na povečanju naše prisotnosti na tržiščih Francije, UK in ZDA. To so ključna tržišča za razvoj programa embalažnega stekla, ki je hkrati tudi naš najpomembnejši program.  

Preberi več

Novost iz Steklarne Hrastnik: Steklenica Alaska – steklenica dveh obrazov

Steklarna Hrastnik z novo steklenico Alska utrjuje svoj položaj med proizvajalci visoko kakovostne steklene emabalaže

 

Steklenica Alaska predstavlja novo osvežitev in obogatitev kolekcije standardnih steklenic HighGlass, v kateri je sedaj že 15 steklenic. Dizjan steklenice Alaska navidhuje z dvojnostjo, saj je oblika steklenice hkrati čista in zapletena oz. trdna in dinamična. Prav ta dvojnost pa ponuja številne možnosti individualizacije in personalizacije, zato lahko ugodi še tako zahtevnim kupcem oz. proizvajalcem žganih pijač. Zaradi svoje zanimive oblike pa prepriča tudi končne uporabnike.

Preberi več

Funšterc – festival stekla in kulinarike – BO! In Steklarna Hrastnik bo zraven!

Zdaj ni več dileme - Funšterc – festival stekla in kulinarike to soboto, 8. 9. 2018 v Športnem parku Hrastnik, BO! V Steklarni Hrastnik smo veseli, da vreme ni odgnalo tradicionalnega festivala Funštrec, kateremu smo se pridružili letos kot sponzor in soorganizator, ter s tem še dodatno obogatili pester festivalski program.

Preberi več

Družba Siemens je pripravila načrt za digitalno preobrazbo Steklarne Hrastnik, svetovnega proizvajalca stekla

  • Siemens sodeluje s Steklarno Hrastnik pri razvoju podrobnega načrta, vključno s časovnim razporedom, tehnološkimi priporočili in podatki o donosnosti naložb
  • Z izvajanjem ukrepov želi Steklarna Hrastnik izboljšati produktivnost, prožnost in trajnostno usmerjenost

 

Dunaj, Avstrija/Slovenija. Steklarna Hrastnik in Siemens sta s skupnim projektom svetovanja pri digitalizaciji razvila strategijo, ki je prilagojena potrebam digitalne preobrazbe Steklarne Hrastnik v naslednjih petih letih. Steklarna Hrastnik v avtomatizacijo in digitalizacijo proizvodnje vlaga že osem let, s čimer je pripravila temelje za digitalno preobrazbo. Razvoj v pametno tovarno načrtuje tudi zato, da bi izboljšala svoj nišni položaj v visokokakovostnem sektorju. Vodstvo družbe je prepričano, da se bosta z izvajanjem načrtovanih ukrepov povečala proizvodna zmogljivost in skrajšal proizvodni čas, izboljšala pa se bo tudi prožnost proizvodnje, zato bo odzivni čas na želje posameznih strank krajši. »Z vstopom v Industrijo 4,0 bomo dodatno nadgradili svoje zmogljivosti za izdelavo steklenic tehnično najzahtevnejših oblik in dosegli še večjo natančnost v proizvodnji. Na ta način bomo lahko še bolj izboljšali svojo kakovost, produktivnost in učinkovitost, s čimer se bo čas od prejema do izdelave naročila bistveno skrajšal. Posledično nameravamo povečati tržni delež družbe v sektorju posebnih steklenic najvišje kakovosti,« je poudaril Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik.

 


Zaposleni v Steklarni Hrastnik so že pripravljeni na bližajoče se spremembe, saj so pridobili nova znanja in sposobnosti, ki so potrebni za uspešen prehod v pametno tovarno. Z uvedbo naprednih tehnologij želi Steklarna Hrastnik tudi omejiti porabo energije, da bi še bolj zmanjšala svoj okoljski odtis.

 

»Pri Siemensu smo prepričani, da bomo najbolj trajen in pozitiven učinek dosegli s celovitim pristopom k digitalizaciji. Ta se začne s popolno analizo, s katero zagotovimo, da bodo vse rešitve kar najbolje prilagojene posebnim potrebam in področjem družb, kot je Steklarna Hrastnik. Naša prednostna naloga je razvoj strategije, ki ni specifična za Siemens in ni osredotočena na določen izdelek, ampak na stranke,« je pojasnil Bernhard Saftig, vodja oddelka za vertikalno steklo pri Siemensu.

 

Svetovanje pri digitalizaciji s konkretnimi tehničnimi in ekonomskimi priporočili
Industrijska podjetja po vsem svetu se soočajo z novimi izzivi, povezanimi s prožnostjo, učinkovitostjo in kakovostjo proizvodnje, ki jih je mogoče rešiti le z digitalizacijo. Zlasti mala in srednje velika podjetja se morajo prepričati, ali so se odločila za pravo dolgoročno naložbo v digitalizacijo. Pri tem jim je v pomoč Siemens, ki v sodelovanju s strankami vodi storitve svetovanja pri digitalizaciji. Za podjetje pripravijo podroben načrt, ki vključuje vse od časovnega razporeda in tehnoloških priporočil do podatkov o donosnosti naložb. Prve projekte svetovanja pri digitalizaciji so že načrtovali in izvedli v Steklarni Hrastnik.

 

Nenehno dohitevanje povpraševanja po digitalni preobrazbi v Evropi
Bernhard Kienlein, vodja oddelka za procesne industrije in pogone pri Siemensu v regiji Srednje in Vzhodne Evrope, je prepričan, da je svetovanje pri digitalizaciji za Siemens pomemben prihodnji trg. »Možnosti za izboljšanje v Industriji 4,0 v Evropi ves čas ostajajo na visoki ravni – vendar to velja tudi za izzive, ki so povezani z njo. Glede na to je projekte digitalizacije pametno načrtovati za celotno podjetje,« je dejal Kienlein. Korist je očitna: Finančna sredstva, vložena v projekt digitalizacije, je mogoče najučinkoviteje in najbolje uporabiti na podlagi rezultatov in priporočil družbe Siemens Consulting, ki podjetjem nudi pomembno podporo pri doseganju in izboljševanju ekonomskih ciljev.

 

Možno je do 9,8-odstotno letno zvišanje produktivnosti
Nedavna študija družbe Siemens Financial Services (SFS) z naslovom The Digitalization Productivity Bonus: Sector Insights (Koristi digitalizacije za produktivnost: vpogledi iz industrije) je pokazala, da se naložbe v digitalizacijo nedvomno izplačajo in da so mogoča bistvena zvišanja produktivnosti. Podatki v študiji kažejo, da lahko proizvajalci z avtomatizacijo in digitalizacijo proizvodnih sistemov toliko zmanjšajo stroške proizvodnje glede na skupno prodajo, da se jim produktivnost zviša za do 9,8 %. Podjetja lahko sproščeno likvidnost izkoristijo na drugih področjih, na primer za financiranje novih tehnologij in vlaganje vanje. Več podrobnosti o študiji SFS je na voljo na naslovu http://sieag.at/zj.

DPPpolni

DRUŽINI PRIJAZNO PODJETJE

Steklarna Hrastnik je novembra 2011 prejela osnovni certifikat Družini prijazno podjetje

zaposleni

SKRB ZA ZAPOSLENE

Zavedamo se, da so motivirani zaposleni, opremljeni z znanjem in vizijo podjetja, naša...

Več

okolje

SKRB ZA OKOLJE

Veliko pozornosti namenjamo varovanju okolja. Odgovornost do okolja je za Steklarno...

Več

nagrade

NAŠE NAGRADE

Steklarna Hrastnik se je na izboru Zlata nit 2012 uvrstila med finaliste v kategoriji velika podjetja in prejela...

CertifikatAAANaslovna slo

NAŠI CERTIFIKATI

Mednarodni sejem Ambiente je Steklarni Hrastnik podelil certifikat Ethical Style Guide.

Več

POVEŽITE SE

y1 f1 l1p1

Nas želite kontaktirati?

  1. Kontakti
  2. Kje smo
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 600
crta  TELEFONSKA 
  ŠTEVILKA

  03 56 54 623
crta  ELEKTRONSKI 
  NASLOV
  
 
EBA2014 15Logo ambasador